我的網誌清單

2014年9月7日星期日

Kiwi Berries奇異果莓

响超市見到有新產品,係產自比利時嘅Kiwi Berries奇異果莓。
驚佢酸,問問店員穩陣啲,店員話唔酸,味道真係似奇異果。
好想試,減咗價都係貴貴地,但係好想試喎。。。。買!


仲細粒過提子,表面光滑冇毛。


睇下幾可愛!好似將成個奇異果縮細咗咁!


食味係得嘅,似甜嘅奇異果,外皮似厚啲嘅提子皮。
等價錢親民啲,我會再買喔。

24 則留言:

  1. 好得意啊, 迷你奇異果. :)
    祝中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!大家中秋節快樂!
      迷你奇異果cutie呀!

      刪除
  2. 好得意呀!好可愛,好想試!
    中秋節快樂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!大家中秋節快樂!
      可能香港都有喎,好似話紐西蘭產得多。

      刪除
  3. 中秋節快樂呀。如果我見到都會試。 你的店員都好 helpful ,英國果D一定話唔知,未食過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!大家中秋節快樂!
      我覺得英國會有呀,英國似乎好多入口新產品
      因為係新產品,啲店員好似有得試食做training呀

      刪除
  4. 中秋節快樂! 呢隻我呢邊都見過, 幾貴所以我無買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!大家中秋節快樂!
      原來你度都有,我估佢遲啲會平啲,我會再買呢

      刪除
  5. 我食過一次, 都係食金奇異果好味D :)
    中秋節快樂 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!大家中秋節快樂!
      金奇異果要等冬天,好少見仲超貴呀
      我家王子反而麻麻金奇異果,呢個佢就叫我再買,可能佢特別愛莓呀

      刪除
  6. Li J,中秋節快樂呀!
    芙芙大開眼界呢!呢個奇異果莓好新奇呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!大家中秋節快樂!
      可能香港都有喎,好似話紐西蘭產得多。

      刪除
  7. 買咗! 奧地利產, 125g 2€. 好甜. 有下次.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有本地產呀! 你度2€又平喎,我都諗住再買,最好本地產!

      刪除