我的網誌清單

2014年9月12日星期五

周日慢活

周日,我同王子各自各慢活。
佢去踩單車,100公里呢!
上次掘嘅韮菜生命力超强,很想再要多點喔,叫王子幫我再掘。
我呢?去採野果做果汁!


呢隻好大,不過汁太少啦。


呢盤乜都有啲。


採野果之餘,仲採咗啲野生合桃。
只有580g,大部份仲响樹上呢。


合桃洗淨後,慢慢逐粒逐粒開。
逐粒逐粒開,考耐性呢。
合桃開咗幾粒,王子已經返到屋企!


今次採嘅野果不夠甜,加入蜜瓜就剛剛好,也不會過甜。
做了很多果汁,給剛回來嘅王子解渴!


22 則留言:

  1. 你咁好搾定果汁給王子解渴, 咁王子嘅功課(摘韮菜)做成點呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 做得好好呀,有個大韮菜頭,仲有700g韮菜食!

      刪除
  2. 呵呵…都想試下野果汁味道^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次啲唔夠甜喔,不過都有果香

      刪除
  3. 我開合桃, 用古法, 鎚仔一個 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 合桃大造時好多架,用鎚仔我要用好多時間開呢

      刪除
  4. 你真係好心機去採合桃, 我都試過去採栗子. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未揾到可食用栗子去採,不過開栗子好多功夫呢

      刪除
  5. 回覆
    1. 採野果時好靜心,係一個好活動呢。
      啲野果天生天生天養,係真有機,應該好有益

      刪除
  6. 聽人講韮菜好易種,但唔知點解我種乜都唔掂。我有一大陸朋友,他種的十分粗壯,他說都沒怎樣去理,但卻真的很靚…
    嘻嘻!我哋私底下說,他一定係晚間走出去施肥喇…

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有冇經常割佢?

      刪除
    2. 冇呀,因佢住得好遠,要成個鐘頭車程!

      刪除
    3. 我寫得衰!我係想問:你有冇經常割韮菜?因為韮菜越割越粗架

      刪除
    4. 要割到近泥,割完要施肥,咁就會越生越粗,泥下個韮菜頭亦會越生越壯

      刪除
  7. 邊度有得摘韮菜? 我都想要.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上次去Bietigheim果度囉,我有次睇forum話Wien啲公園、路邊其實有唔少香草架,報料人話佢揾到唔少
      可能你行行下街會遇見韮菜,by the way,我終於响garden center見到韮菜盆栽,3歐4條!

      刪除
    2. 見到我都未必知係韮菜

      刪除
    3. 要先睇相架,睇熟咗行過留意到似樣嘅,再摘黎聞下就知啦

      刪除
  8. 回覆
    1. 如果個韮菜頭夠壯,佢真係唔使點照顧呢

      刪除