我的網誌清單

2014年9月10日星期三

橙月

中秋節我地冇中秋晚餐,又冇食月餅。
中秋我想見嘅其實唔係一輪明月而係橙月,即係Harvest Moon
中秋前睇咗一次,凌晨2至3點呢,真係好靚好靚!好大好橙,似太陽呢。
上面Video話美國黎緊係18-22號黃昏時會見到最接近地平線、最大,似大南瓜嘅橙月,唔知我度係咪差唔多呢?等我留意下先。

唔知香港見唔見到橙月呢?

常說香港牛肉貴,我度牛肉唔貴架,某日見到咁,要入多啲啦。



煮咗啲孩童口味餸-蕃茄雜菜免治牛肉。


麻醬紅薯粉。


仲有栗子飯。


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 超市競爭大呀,你度免治牛要幾錢1kg?

      刪除
    2. 500g 都要4歐幾 (仲要唔係100% pure beef), 所以成日要睇清楚包裝至得

      刪除
    3. 唔係100% pure beef?即係豬牛混?

      刪除
    4. 即係有肥膏同埋唔知咩囉

      刪除
  2. 我一家好喜歡蕃茄免治牛肉, 每次老公一定會煮一大煲, 可以分開幾餐食. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次都煮咗一大煲, 加多啲蕃茄雜菜好似均衡啲

      刪除
  3. 真係好平 :)
    我次次都要煮一大煲, 唔係唔夠食 :)

    回覆刪除
  4. 我都喜歡這個孩童口味. 依家老左喇......都時時食呀, 撈飯撈意粉囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲孩童口味菜真係好長青,可以又有啲兒時回憶,有分加呢

      刪除