我的網誌清單

2014年9月22日星期一

焗冰梅骨

上次整美式排骨,見排骨抵買,又入咗啲。
之後整咗一次焗冰梅骨,王子大愛,是日又整。


焗冰梅骨比較濃味,配個清清地嘅沙律。


因為好香,王子係咁催我快啲影相。
啲焗冰梅骨噴緊煙,個太陽又猛到反哂光,好難影呀!



焗冰梅骨


材料﹕ 
排骨1kg


調味: 
冰梅醬1湯匙
茄汁2湯匙

韓國麵豉1 1/2湯匙
生抽1湯匙
1/4湯匙
1/2湯匙
紹興酒2湯匙 


 
將所有
調味拌勺,試味,
排骨切段與調味拌勺入雪櫃2小時以上,
焗爐220度,上層焗10-20分鐘,
轉上火5分鐘或至全熟


28 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢好有要求架,又set燈又試光,肯定由熱食變凍食

      刪除
  2. 我們呢度一餅盒排骨要七歐,應該沒有一公斤tim。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi P, ribs about 7.95 per kilo at leclerc.

      刪除
    2. 法國物價真係高啲,我特價時買,3歐1kg

      刪除
    3. 我呢度啲排骨都要成S$15/kg

      刪除
  3. 我無買冰梅醬,所以會用橙皮jam 代替。 見你整得咁靚,已經流口水了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同王子都好鐘意梅子蒸排骨,冰梅醬一定要有呢

      刪除
  4. 王子就係想襯排骨熱,喷緊煙,開餐呀; 你就嫌噴緊煙,阻住影相……哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢見到碟焗冰梅骨真係有啲失控,佢平時好少催我架

      刪除
  5. 回覆
    1. 咁你要食快啲啦,我家王子食得好快架

      刪除
  6. 我呢度啲排骨超冇肉,而且又貴,都唔知啲老外點諗?
    除非住喺Auckland ,嗰度唐人超市買的排骨係肉排,哈哈,太遠喇,冇法!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲洋人真係特別鐘意呢種多骨少肉排喎,好好賣架
      我平時都係買肉排同腩排,仲平啲呀

      刪除
  7. 請問冰梅醬同plum jam係咪一樣呢? 我99整梅子鴨都係用plum jam.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔同架,冰梅醬係用靑梅整,plum jam係用紅/紫梅整
      靑梅酸、紅/紫梅甜,香氣都有分別架
      不過買唔到冰梅醬,plum jam都係一個選擇囉

      刪除
  8. 我未試過用中式醃料整ribs, 等我又試吓先 :) 不過要剔走冰梅醬先 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔用冰梅醬試試柚子蜜吖,有陣清香架

      刪除
  9. 請問是用啡色盒還是綠色盒的韓國麵豉醬?

    回覆刪除
  10. 今日家傭姐姐放假,要自已下厨,決定抄足你的食譜做了一分冰梅排骨作晚餐,仔仔和老公都話好好味! 真多謝你的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好客氣!下次可以試試焗沙茶花生醬骨,差唔多做法,但係有另一種美味呢。

      刪除
    2. 好啊! 但有花生醬會唔會好易燶呢!

      刪除
    3. 唔會呀,同冰梅骨差唔多。

      刪除