我的網誌清單

2014年9月3日星期三

Bietigheim Horse Market馬市場(1)

行完舊城,我們便去Bietigheim Horse Market馬市場。
Bietigheim嘅馬市場有很悠久歷史,係德國南部最大嘅馬市場,今年係第80次舉辦。
馬市場亦是啤酒節,好大好多啤酒節嘅檔口。


因為仲早,人流仲未開始。


機動遊戲亦是啤酒節重點。


超正嘅炭火燒雜腸。







離開機動遊戲區就係馬市場,先睇矮種馬,主人係小朋友。




仲有中世紀武器展覽。











輪到睇小朋友馬術示範。
呢個節目全日架,有幾百個小朋友帶馬表演。




有啲要家長陪跑。



每隻馬都唔同樣,啲小朋友拖馬好可愛。


睇下啲馬幾迷你!


仲有個鄉村生活展,好大但好悶,冇睇。


迷你馬好睇好多!睇下呢隻有髮型架!


小主人同小愛駒一同跨欄。




睇完小主人表演睇大主人表演。


大主人正在比賽中,好好睇。






好英呀!


仲有個賽前練習場。



一路睇一路飲啤酒。






天氣有啲熱,我是日早上已準備好食物,同王子响樹蔭下草地上野餐。。。
野餐之際又可以睇比賽。


當日見到張相,不諳德文嘅你,覺得有特別嗎?


20 則留言:

  1. 天氣又好, 節目又豐富幾好喎. D迷你馬仔會吾會長大都好似正常馬一樣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會架,所以另一個各係侏儒馬呀

      刪除
  2. 唔睇佢德文真係唔為意.

    回覆刪除
  3. Li J,每次睇你d相,
    芙芙都心諗,真係大開眼界,
    好似睇緊旅遊節目咁,幾時至可以親眼睇到呢啲嘢呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 生活响地球另一另,啲節目真係唔同哂。。。
      揾機會放個長假,夾好時間就會睇到呀

      刪除
  4. 呢句德文我唔識, 要望多兩眼先睇到有乜特別囉.

    回覆刪除
  5. 我見到句德文我先留意到, 哈哈 :) 我見到隻老鼠呀 :)

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 隻隻唔同樣,又細細仔,好可愛呢

      刪除
  7. 第一眼看覺得鼻以下不同色,有點怪,看埋字,就清楚哂喇。

    回覆刪除