我的網誌清單

2014年9月16日星期二

香草薯絲餅+薯仔儲存方法

是日好勤力,煮咗三餸。


我地啲薯仔大大袋買架,散買都有,不過勁貴。。。
咁大袋點存放先無咁易出芽呢?洋人會入紙袋、用報紙包、放在暗涼地方,例如地窖,但唔好放雪櫃。
再放幾隻蘋果响薯仔旁邊,蘋果會釋出乙烯,阻止薯仔出芽。
咁出咗芽嘅薯仔你仲食唔食呢?我自小深受「自然教育」(>>>薯仔出芽=有毒=食咗唔死都嘔白泡)影响,以前係唔食出咗芽嘅薯仔嘅。
有次去德國朋友屋企, 見佢批咗啲芽照煮,驚自己中毒身亡,只好不恥下問。
喔!原來批咗啲芽再煮熟就冇問題!當然啲芽已經長高就唔好再食,只可以用黎種薯仔啦。

今晚有香草薯絲餅,我呢個係Rösti,瑞士式嘅薯絲餅,冇落蛋冇落粉架。


仲有加咗魚同蟹嘅泡菜湯。


怕王子唔夠餸,整多個蘿蔔牛腩。



香草薯絲餅


食譜:

材料﹕
中薯仔4個
洋葱1個
香草適量
沙律醬適量



調味:
黑椒碎1/4湯匙
鹽約1/3湯匙 


薯仔刨成薯絲,洋葱切絲, 
加入香草調味拌勺,待20分鐘
易潔鑊內加少許油,加入薯絲壓平 
用中火煎至一邊定型及金黃,再煎另一邊至金黃
沙律醬加上黑椒碎作沾醬。


如果想香啲好味啲又唔怕肥,可以加啲牛油一齊煎架。

25 則留言:

  1. 如果薯仔給陽光曬到,皮變了綠色都係唔可以食架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 薯仔變了綠色即係有茄鹼(Solanine),食過量會中毒架,
      綠色果part一定唔好食,但係切走啲綠色layer,黃色果啲仲係食得架

      刪除
  2. 咁麥噹噹嘅薯仔餅係唔係一樣咁做呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知呀,依家咁危險,麥噹噹嘅薯仔餅入面都唔知係咪真係有薯仔嘅。。。

      刪除
  3. 等我下次用報紙包先, 謝謝分享. ^^

    回覆刪除
  4. 出咗芽嘅薯仔我食架. 因為以前冇聽過有毒

    回覆刪除
    回覆
    1. 薯仔芽有glycoalkaloids,毒素黎架,不過食過量先會中毒,最好批乾淨先煮啦

      刪除
  5. 有薯絲餅呀,我要配三文魚食。

    回覆刪除
  6. 一睇就知勁香。流晒口水添。

    回覆刪除
  7. 你同我一樣, 都以為出咗芽嘅薯仔唔食得, 不過奶奶都係話括咗D芽就食得 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得science係有教架,但係講咗一半咋,所以出咗芽嘅薯仔我唔敢食架

      刪除
  8. seafood泡菜湯好味呀,咁多餸一定食得開心

    回覆刪除
    回覆
    1. seafood泡菜湯真係好嘢,鮮味又對身體有益

      刪除
  9. 可能我反叛, 唔中意聽人講野, 好耐之前已經你就咁批左個d芽就食..hahha...不過放蘋果又唔知喎!!
    今日亡`餐餸好豐富呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來啲芽食少量係ok架,綠色layer就真係唔ok,嚴重會C人架

      刪除
  10. 呢度都係, 出左芽批左, 就食, 我都無中毒喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家我都會食,不過要啲芽仲細同批深啲囉

      刪除
  11. 有時少少芽我都會批咗佢照煮, 唔好嘥嘛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家我都係咁做,不過要啲芽仲細同批深啲囉

      刪除
  12. 原來薯仔唔可以放雪櫃架?點解呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪櫃太低温,會加快starch變糖,食味會變差架

      刪除