我的網誌清單

2014年9月11日星期四

泡菜青口鍋

去咗一趟梁九,立刻有好嘢食。


有超頂級吞那魚刺身同小青瓜。
隻刺身係供應俾高級餐廳的,個名叫super sashimi,價錢有點貴,但係超班好食!
平日一般壽司店用嘅吞那魚都係平貨,王子話似膠,又冇甜味,唔食!所以佢一直認為三文魚刺身好食好多,唔明點解日本人愛吞那魚刺身多過三文魚刺身。
呢隻吞那魚刺身令佢對吞那魚有新睇法,啲吞那魚好甜,肉質淋中帶爽。
王子竟然話我買得太少!立即要求再買!


仲買咗大西洋青口,已經清潔咗,打開沖沖水用得。


次次煮青口都係白酒、蕃茄、蒜茸、香草呢啲口味,今次要換換啦。
最近很愛吃泡菜鍋,覺得有湯又有菜,味道好又均衡。
是日煮泡菜青口鍋。


湯頭好鮮甜。


配圓圓的日本米。


有剩飯剩湯又懶煮,隔日食湯飯做午餐。


21 則留言:

  1. 在德國食海鮮, 食青口最易不過.
    碗隔夜飯湯一定好甜, 你獨食, 王子無得食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排青口又上架啦,又有得食
      青口湯好甜呀,個湯仲唔使用任何化學調味

      刪除
  2. 我都好鐘意青囗, 海鮮湯飯仲正. ^^

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 你可以試試問魚佬呀,我識住英國啲日本人,佢地都係直接問魚佬有冇適合做刺身嘅魚。

      刪除
  4. 吞拿魚有好多不同種類,呢啲我不懂也沒法去記,但我只記得吃過一次好好味的腩位吞拿魚,粉紅色,有白白的紋路,驟眼看更像豬肉,係好爽口,係食到唔停得口,也因太貴唔敢叫多…

    回覆刪除
    回覆
    1. 你果隻係拖羅,一條魚得好少,真係好好食,好重脂肪似牛油呢

      刪除
  5. 回覆
    1. 1分錢1分貨,真係好過一般吞那魚呀

      刪除
  6. 全部都好食呀,可惜這裡冇咁新鮮嘅吞拿魚

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係睇介紹先知有super sashimi呢樣嘢

      刪除
  7. 吞拿魚好新鮮,我家袁生最愛青口,等我整俾佢食試下先

    回覆刪除
  8. 我覺得湯飯先係亮點, 可能我中意食濕濕地既食物!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個湯飯冇用任何化學調味,仲冇落油架

      刪除