我的網誌清單

2014年9月29日星期一

酸模的啟示

這幾天大家談論得最多,應該是雨傘革命吧?
和平示威我是支持的,但樹大有枯枝,我相信有警察濫權,亦有示威者生事。
看見這情況,我想到的是「煮豆燃豆萁 豆在釜中泣 本是同根生 相煎何太急」。。。
因為在這邊生活,令我認識咗幾個流亡海外嘅家庭,他們都是在自己國家爭取民主自由,最後受政治迫害,自身及家人生命受到威脅,最終要流亡海外,人生走了一大段苦路。

看見家中的Sauerampfer(Red veined Sorrel 酸模),令我想起現在的情況。
酸模最先被欺凌,打壓到不似人形。


酸模灑水支持。
慢慢酸模得到力量,但要弱小身軀對抗龐大萬有引力,殊不容易。


酸模的根並未壞死,開始重生。


它展示的是更龐大嘅生命力。


酸模是否能重生我當初是不知道的,只知道,如果當初我不灑水支持,很快很快,連根也會失去根死土鬆時,連根拔起也不難矣。。

17 則留言:

  1. 有時放下種子, 都不知收成如何, 亦不會即時見到收成
    不過如果唔做, 收成就一定係零

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是呀,將來即使唔得,冇收成,但係已經盡力,都對得住自己個心

      刪除
  2. 萬物真奇妙, 我都試過救盆花, 後來都生番, 真神奇!

    回覆刪除
  3. The hottest place in Hell is reserved for those who remain neutral in times of great moral conflict. a quote by Martin L King

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得唔係moral conflict,因為當時白人要「次等」黑人,依家係「同化」。
      我覺得依家係取向,係「雞蛋與羔羊」嘅時代。

      刪除
    2. 這個quote 不是照字面解。 但可以說成如果在不公不義的情形下保持中立,那人其實已經選擇站在壓迫者的一邊。 however,《雞蛋與羔羊》的表達,更加貼切。

      刪除
    3. 明白,因為我覺得如果形容有人見到警察濫權而唔出聲,可以用個quote,但對選擇做雞蛋或羔羊嘅人,我唔會,因為係佢嘅A餐B餐選擇,响雞蛋眼中,可能會係不公不義,但羔羊同中立者眼中,又不覺得是這樣,當不公不義非絕對嘅時候,做雞蛋或羔羊都是取向,要互相尊重,咁先可以响爭取民主同時,維持社會和諧。

      刪除
  4. 很同意你講,有警察濫權,有示威者生事,
    希望堅持的要好好堅持信念,不要給各懷鬼胎的人利用

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是呀,呢個時候一定有各懷鬼胎的人,想抽水攞着數。
      争取之餘真係要同時有清醒、理性分析。

      刪除