我的網誌清單

2014年9月17日星期三

12香草沙律配意大利千層麵

據說銀座有間高級餐廳,有道名菜叫香草沙律,用咗15種香草整,說可以透過香草養生。
最近經常用跳樓價買香草,再將佢起死回生及繁殖,數數下屋企都有十幾種香草喎。
用咗12種,整咗自己風格嘅12香草沙律。


除咗香草係自己種,沙律芽都係自己種,有3種沙律芽呢。
它們都是由種植盆直接到餐桌喔。


沙律中除了有大量香草,仲加咗couscous,增強口感對比。
果然異於一般沙律,滿口香草香氣。


上星期王子看見同事午餐盒吃意大利千層麵,回家馬上跟我說佢又要食。
今天做了兩大盤,俾佢食到夠。
意大利千層麵味濃,12香草沙律清新,互相配合。


當然啦,冇十幾種香草,個沙律只係用幾種都得啦。



12香草沙律


食譜:

材料﹕
蕃茄1個切粒
青瓜半條切片
沙律菜40g
沙律芽適量
12種不同香草
couscous粗麥粉6湯匙



調味:
黑椒碎1/5湯匙
鹽約1/4湯匙 
蘋果醋2湯匙
橄欖油1湯匙


煮熟粗麥粉,待涼,
加入蕃茄粒、青瓜片、2/3香草、所有調味拌勻,試味,待10分鐘,
加入沙律菜拌勻上餘下香草及沙律芽。

16 則留言:

  1. 好天然的香草沙律啊!
    10多種一起吃, 就等於吃了維他命什, 快捷又健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以吸收各種香草嘅好處,味道好天然清新架

      刪除
  2. 我仔仔學校都有上自然科, 種沙律芽. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 種沙律芽好好玩又有得食呀,仲好有益添

      刪除
  3. 回覆
    1. 應該fine dining、private kitchen果啲先會賣,原材料外面買都唔平呀

      刪除
  4. 這個沙律又很特別,最重要全都是新鮮貨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個沙律落咗好多新鮮香草,食味同一般沙律有好大分別呢

      刪除
  5. 12種香草咁多, 我諗我呢邊成個超市都未必有12種賣呀.

    回覆刪除
  6. 口感一定好好,好香,好脆口!大豆成日叫我整couscous,但我真係唔識整,諗唔到除了跟 ratatouile 以外的食法。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. couscous配stew好好味呀,做沙律都唔錯架

      刪除
  7. 見同事食王子又要,佢係咪返工時鬥邊個午餐盒正架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 果然又靚仔又醒目!佢地會互睇午餐盒,見午餐盒正會問可唔可以試食同攞食譜架

      刪除