我的網誌清單

2014年9月21日星期日

三拼紅薯粉餐

王子跟我說:要吃港式粉麵,要有牛筋牛肚!
買牛肚要去土超,買牛筋要去亞超。家中有洋超牛腩,唔使去洋超。
集三超之大成,完成周日午餐。


是日唔食米粉 ,又唔食河粉,食Q彈紅薯粉。
王子見我種啲有機葱同芫荽生得靚,叫我落多啲。


仲有腩汁蘿蔔,入哂味。


粉麵餐跟餐飲,一熱啡一中國茶。


是日米麴又收成,收咗1.5kg。


今次用日本米+韓國米整,同買回來嘅米麴一模一樣架。
有咗經驗,今次輕鬆咗好多!堅開心!



18 則留言:

  1. 回覆
    1. 明火炆係架,我習慣用pressure cooker炆

      刪除
  2. 好味道, 我好喜歡牛腩河架. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 腩河正呀,不過牛筋牛肚我地仲喜歡喔

      刪除
  3. 我們這邊不論是牛雜、豬雜都給強國人吃貴了,是兩三倍的攀升,引伸至其它,如五花腩($17~19),牛腩(不是坑腩)也要$10~12一公斤,甚至羊腩也一樣……慘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 慘喎!炒貴哂。
      我地相反,冇乜人買,冇乜市場,要特別超市先有,但又不會太平囉

      刪除
  4. 回覆
    1. 要响特定温度同濕度培植一段時間架

      刪除
  5. 搵日我都試吓整先 :) 不過1.5kg 咪有排用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果又整包又醬油麴就好快用哂啦

      刪除
  6. 回覆
    1. 炆就好快呀,但係三超响唔同方向,又唔一定有貨,買食材果part大工程呀
      所以我習慣咗見到要上定倉,費事白行啦。

      刪除
  7. 服服服!!!咁大工程只是一個午餐,好羨慕王子有你呢個御廚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝!其實用pressure cooker炆唔大工程架
      但係買食材就要四圍揾,特登去但佢又冇貨時,真係有啲無奈架

      刪除
  8. 嘩, 王子好識食! 牛筋我老公唔食架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢以前唔知牛筋食得架,初時抗拒,到依家lur我買

      刪除