我的網誌清單

2014年9月9日星期二

葱伴燒牛肉井

之前趁燒牛肉有跳樓價,入咗兩大舊。
見我解凍燒牛肉,王子立刻嚷着要吃葱伴燒牛肉井,佢勁鐘意。。。
本來想做另一款燒牛肉菜式,咁只好下次再煮啦。
今次也是用reverse sear嘅方法整,燒牛肉沒有cooking instruction,我要憑經驗自己決定温度同時間,效果算滿意,是均勻的粉紅。


汁料是用咗上海葱油及青葱做成,米是美國產日本種米,日本米吸收了汁料特別好吃。
我那碗有3大片燒牛肉,王子有5大片,名符其實的「大盛」喔。



葱伴燒牛肉井


食譜:

材料﹕
燒牛肉900g
青葱粒4湯匙
 

調味:
上海葱油2湯匙
抽1/2湯匙
糖1/4湯匙
水1/3杯
1/4湯匙
黑胡椒1/4湯匙



先放燒牛肉至室溫,約1小時。
預熱焗爐至90度,燒牛肉兩面用以及黑椒碎調味,放在烤架上,再以90度焗40-45分鐘,然後用高温煎或燒佢,每面1-2分鐘, 鑊內加入上海葱油、抽、及水煮1-2分鐘試味
燒牛肉切片鋪在飯上,淋汁料及灑上青葱粒。


27 則留言:

  1. 咁啱早排買了舊特價燒牛肉,三公斤都係NZ$18 ,因太大舊驚食唔哂咪急凍咗,而家我屋企得兩個人,咁有乜好計可以話我知點樣消滅呀?
    睇到你整得咁「粉紅」,我好想整,不過真係咁大,食唔哂唔通做凍肉咩…

    回覆刪除
    回覆
    1. 3kg一大舊我會咁整啦: 2.4kg分兩舊roast,一舊即食,一舊入freezer bag急凍(可放2-3月)
      600g牛肉用黎切片整下中式小炒、粥麵之類。
      1kg用黎紅酒浸,5日後再整roast。
      燒牛肉食剩可放雪櫃3-4日,可以整泰式燒牛肉沙律、牛油果燒牛肉三文治之類。

      刪除
  2. 牛肉燒得好靚,呢個方法睇嚟可以試下

    回覆刪除
  3. 雖然是早餐時間, 我也想來一大碗牛肉飯啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個「大盛」超多牛肉,王子食完飽到上心口呀

      刪除
  4. 好味呀,我仔仔一定愛C它 !!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 個方法真係做到個心唔生,都係粉紅呀

      刪除
  6. 牛肉真係整得好靚, 見到都流口水 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有機會想用呢個方法試整羊柳呀

      刪除
  7. 啲牛肉整得好嫩喎,好想一啖食哂佢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係懶人菜式,得幾個steps咋

      刪除
  8. D牛肉好靚啊, 燒得剛剛好.👌

    回覆刪除
  9. 你碗牛肉飯好吸引呀!
    我要去一趟日本菜館先得喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就好啦,你度日本菜館質素高好多班呀

      刪除