我的網誌清單

2014年9月18日星期四

黑芝麻拔絲薯仔

是日食素,也很豐富呢!


黑芝麻拔絲薯仔嘅做法似日本嘅〝大学芋〞,亦即是拔絲蕃薯,係一個日本甜品小吃。
用得糖越多,拔絲越勁;用得油越多,表面越令立立。
我只想食少油少甜就夠啦。
因為屋企有薯仔,就用佢代替蕃薯。
我喜歡佢外面包住一層脆卜卜焦糖脆皮,焦糖沾滿已炒香嘅黑芝麻,但係佢嘅內心係軟綿綿,有啲似食蕃薯。
越多黑芝麻越好食,我要不斷灑黑芝麻呢。
王子偷吃了一塊之後便說不要給他盛飯 ,他要吃薯仔。。。


買到小靑瓜,又整泡菜。


韮菜頭有點收成啦,用黎煎蛋餅。


剝咗兩條新鮮粟米,整咗辣炒粟米。




黑芝麻拔絲薯仔


食譜:

材料﹕
中薯仔5個
黑芝麻適量
油1-2湯匙


調味:
糖2-3湯匙
豉油1/3湯匙 


黑芝麻用白鑊炒香,薯仔切件浸水,
易潔鑊內加入油及糖, 薯仔去水(但不要全乾,薯仔表面要濕),
加入薯仔加蓋, 用中火煎至出現啪啪聲,等3分鐘,
小心用筷子翻一翻薯仔,加蓋, 等3分鐘,重覆步驟約3-4次,
竹籤檢查薯仔是否夠淋, 
開蓋,用中大火煎至薯仔出現焦糖脆皮,灑上豉油小心用筷子翻幾下,再灑上黑芝麻。


用蕃薯、連皮新薯整都好好味架!

14 則留言:

  1. 有機會我會試做拔絲番薯。
    以前聽過有味上海甜品叫萍果拔絲,又試過一款合桃的,而西餐也有甜品用糖煮成糖漿,然後用「拂」拂出一條一條許多的糖絲做裝飾,但我卻完全不懂得!那麼萍果拔絲同你做的薯仔拔絲是否一樣呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 拔絲萍果要炸架,糖絲要用水+糖+油煮成絲,再加入炸萍果炒勺
      日式拔絲唔使炸,比較少油少糖架

      刪除
  2. 拔絲芋頭我就聽過, 下次又試下薯仔先. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 拔絲芋頭我未試過呀,主要係萍果同蕉
      試下啦,我覺得好味呀

      刪除
  3. 我少吃拔絲, 因為太甜. 我好辣, 我食泡菜青瓜, 加白飯呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 中式拔絲我都覺甜,仲炸添!我唔食架。
      日式拔絲唔使炸,比較少油少糖就安心啲囉。
      我請你食泡菜青瓜啦,加多碗日本白飯!

      刪除
  4. 等我揾日有耐性慢慢睇火煎就嚟整啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係steam roast煮食方式,唔使點睇火哠喎,
      通常15-20分鐘已經煮完,唯一要睇火係尾段開蓋後囉

      刪除
  5. 回覆
    1. 哈哈,似日本人,用炒麵送白飯
      實情係我唔知王子果日想食飯定食薯仔,咪每樣煮啲囉

      刪除