我的網誌清單

2014年9月5日星期五

戰利品

行完舊城同馬市場,想不到竟然有戰利品帶回家。
王子對於我呢排成日買跳樓貨嘅行為非常有興趣,舊城旁邊有大型超市,反正經過,王子叫我入去教佢揾跳樓貨。
呢間大超唔錯,幾多跳樓貨喎,不過我會嚴選,只會買品質好嘅跳樓貨。
易潔煎pan一對,1隻由10歐減到 2.5歐,唔係雜嘜黎架,隻牌子係意大利嘢,made in Italy,各大百貨公司有售,本地人好似幾like。




係healthy pan呢。


有thermo point。
其實隻牌子我以前已經買過一次,中上品質,不算最好,不過2.5歐。。。實在冇乜可以投訴啦。


冇諗過星期六連生果都有收穫,約2kg提子0.55歐。



最開心係唔使錢嘅韮菜,呢種心情海外人仕可能會明白呢。
响呢度生活,韮菜唔易買到,買到嘅都唔靚,仲好貴好貴好貴好貴好貴。。。
我一直都想自己種韮菜,試過揾韮菜頭,揾唔到,買種子種,唔成功,而且需時好長。
啲韮菜好健康,又粗又長,個根生得好好,移植成功機會高。
回家後急不及待是把韮菜頭種下,更開心是,終於找到韮菜頭「供應商」啦。


剩下一大扎韮菜,晚餐用了點做冬陰功韮菜餃麵。


隔日又用了點做韮菜酥餅。


18 則留言:

  1. 撞啱自己想買而又係超特價,咁就好似執到寶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 易潔煎pan其實我夠架,不過太平唔買驚後悔。。。
      提子真係想食,開始入秋,d提子好甜呀

      刪除
  2. 我去Kaufland都唔見有咁筍o既o野.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家王子都話唔明點解我成日買到筍o野,可能我去慣,知道佢收d筍o野响邊
      我呢個星期仲買咗好多呀。。。

      刪除
  3. Aldi 和Lidl 都唔夠Kauland平呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 跳樓貨主要响Kauland揾到,有時Aldi都有架

      刪除
  4. 鑊真喺超平,
    香港無可能架!
    我有去德國一間超市睇過,喺平好多!
    香港同一牌子蜜糖要$70,德國喺賣2歐:-(

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度啲廚具品質幾好架,通常帶番香港,都好受歡迎
      除咗蜜糖,德國好多產品都好平架,競爭大呀

      刪除
  5. 恭喜你! 原本要種係要韮菜頭先得, 我用種子種, 吾work.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用種子種,用咗好多心機都係失敗喔

      刪除
  6. 我有個响德國住過幾年既朋友話佢以前住既附近有個field有好多野生韮菜, 唔駛買. 不過呢, 我呢個男仕朋友平時唔多煮嘢的, 所以我唔肯定佢有無認過野草做韮菜.

    回覆刪除