我的網誌清單

2014年9月14日星期日

姨媽大行動

是日姨媽有大優惠。


早上9-10着泳衣、泳褲到姨媽,就有10歐coupon。


工作人員手上一大盒coupon。


coupon要即日用。



攞完coupon,人人去睇傢俬,王子就一支箭反方向衝去食品部。
點解?因為仲早,大把試食等緊佢。
薯片ok。

餅仔ok。


糖麻麻。


食完又周圍行。
姨媽有bobby car俾小朋友玩。


仲有波波池。


仲有托兒服務。



是日仲有小小小禮物。



餐廳都有大優惠。
未夠鐘,睇睇姨媽有乜食。
我諗全球姨媽餐廳,應該係大部份食品一樣,搭少部份地區食品卦。












夠鐘!是日牛扒餐有大優惠。
買一個牛扒餐,送番同等價值coupon,牛扒餐變相免費。


沙律自助。


個樣唔錯,但其實塊牛扒硬過我條命。。。刀槍不入。。。
好彩唔使錢啫,否則肯定反枱呀!


呢張coupon有效6個月。


食完慢慢飲。
咖啡、茶、汽水、礦泉水任飲,呢啲平日都有。
咖啡堅唔掂。


朱古力好好多!


食完就要去用咗果20歐coupon啦。

20 則留言:

  1. 泳衣、泳褲唔係好高要求喎. 咁有冇回教婦女著burkini去呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 回教婦女冇呀,我覺得好少人去攞coupon咋

      刪除
  2. 我老公吾多食沙律, 有時出街食餐跟沙律會浪費左, 這個自助沙律好, 食幾多夾幾多, 吾浪費. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得姨媽啲沙律最ok呀,佢啲熱食除咗肉丸其他都麻麻

      刪除
  3. 點解你唔講宜家要講姨媽?
    是否而家已再冇人講宜家?嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 姨媽係佢個朶黎架,用代號、數字型啲嘛

      刪除
  4. 我地這裡Ikea有炸雞翼好好味,好食個啲肉丸㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!竟然有炸雞翼,咁肉丸可以行開一邊啦!

      刪除
  5. 相信我同班生都無勇氣穿泳衣泳褲 :) 我覺得佢個餐廳出品麻麻地,所以好少去食. 

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度啲人習慣天體,着泳衣泳褲仲要好多人都一齊做,就冇乜奇怪囉
      其實我同王子第一次試熱食咋,應該冇下次啦

      刪除
  6. 去姨媽, 我多數食肉丸架咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 肉丸好過牛扒呀,塊牛扒切唔入架!!

      刪除
  7. 我們對上兩個星期日都係姨媽到渡過,暫時都唔想去探佢住

    回覆刪除
    回覆
    1. 我久唔久去咋,其實好多時都冇嘢要買,打發時間咋

      刪除
  8. 你倆真係好支持姨媽行動喎。姨媽傢俬不錯呀,多款多元化。

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係啦,有節目又有40歐。
      姨媽傢俬我地只會買小物,王子接受唔到傢俬啲品質呀

      刪除
  9. 星球宜家啲炸雞翼好受歡迎架, 牛扒餐都有賣, 又OK喎, 唔會硬, 價錢同你嗰邊差唔多, 但係係坡紙.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就好啦,我地啲刀槍不入牛扒我估係人為架。。。

      刪除