我的網誌清單

2014年9月23日星期二

我的第一樽手造味噌

剛剛培植好嘅米麴,是要用來做下一個自家製產品 -手造味噌。
早前也提及過,希望逐漸減少吃即食麵。
其實現成醬料也一樣,希望逐漸減少用,近呢兩年,我用多了味噌來調味、調醬。
因為米麴嘅出現,我嘅第一樽手造味噌也出現了。


自家製味噌可以根據自己嘅口味調整,質感、稀杰程度都係自己決定。
看上去一樣嘅味噌,其實配方不一樣呢。
我今次做的味噌是幼滑中帶點粒狀,做咗兩種不同味道。
味噌似紅酒,色澤同風味隨時間改變。


用了1kg黃豆,造了它們出來。
手造味噌係貴價貨,我度一小樽便要7-8歐,呢度唔少嘢架。


做好了便要安然等,讓剩下工作交給時間。

24 則留言:

  1. 分分鐘你研整到第二隻神仙水, hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,我研製到立即申請專利呀

      刪除
  2. 巧犀利! 味噌都整到,勁!勁!勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,廚房科學家精神,試!試!試!

      刪除
    2. 都講得啱,唔試過有點知唔得呢 ^^

      刪除
  3. 好好好好好好好勁呀你!第日要自己釀醬油?

    回覆刪除
  4. 我地都喜歡用味噌來煮餸,日本韓國貨都有。當然自己整就最天然,無添加啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本韓國味噌都好好品質,但係日本靚味噌太貴啦,我通常用韓國囉

      刪除
  5. 咁多…有排用囉。呢度百幾歐喇,收密啲,唔好俾人見到呀! 可以存放多久呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度唔多啦,好快又要做一批,因為我醃肉、炆嘢、整义燒.....都要用佢!
      呢個唔使收密啲喇,30年陳皮、陳年普洱果啲都唔使,洋人唔知係乜!靚酒就要喇!
      存放期好長架,用年計,所以多整冇問題。

      刪除
  6. 回覆
    1. 我屋企係味噌高用量户,好快又要做一批喇

      刪除
  7. 味噌會不會因發酵時,那麼滿滿而爆樽?

    回覆刪除
    回覆
    1. 忘記讚你呀,連味噌也懂得整!

      刪除
    2. 多謝多謝!應該唔會點脹大,但係我安全計,樽蓋之間都有留啲位囉

      刪除
  8. 回覆
    1. 多謝多謝!依家要耐心等收成啦!

      刪除
  9. Li J,好堅呀!
    味噌都自己整,會唔會好多步驟呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝!
      如果已經培植咗米麴(當然可以買),咁就super easy,浸豆同煮豆要用多啲時間,但係我用pressure cooker就快好多。

      刪除
  10. 自家釀製味噌, 勁呀 !!! 放Keller慢慢享用 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,放Keller最好呀,個温度無論釀同貯存都係最啱!

      刪除