我的網誌清單

2014年10月6日星期一

涼拌麻辣土豆絲

食咗幾日肉,要食番餐素。


有雜菜湯。


做了麻辣油,最想吃涼拌菜,家中有薯仔,做了涼拌麻辣土豆絲。
這個很爽口,有點似吃荀呢。


芥蘭頭炒海茸。



涼拌麻辣土豆絲


材料﹕ 
薯仔800g
葱1條
蒜1粒
芫茜適量


調味:
麻辣油2/3湯匙
油1湯匙
生抽2湯匙
1/4湯匙
1/3湯匙


 
薯仔刨絲,浸水1小時以上,中間換3-4次水
葱切段,與蒜磨成茸
燒滾水,加薯仔絲煮1-2分鐘,再放入冷水過冷河,
拌勺葱蒜茸與調味,薯仔絲及芫茜拌勺試味。


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔係生架,已經熟咗但土豆絲未開始變淋,保持爽脆係呢個菜式嘅特點

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔一定要好幼架,如果粗啲就煮多幾十秒至1分鐘,特點係土豆絲熟咗但未開始變淋

      刪除
  3. 我也喜歡土豆絲, 因為感覺沒有吃全個薯仔的飽濟感.

    回覆刪除
    回覆
    1. 正是呀!呢個可以食到薯仔嘅另一種風味--爽脆但唔飽濟

      刪除
  4. 睇第一幅圖, 我以為你整Sauerkraut :)
    我都鍾意食炒土豆絲 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Sauerkraut我有諗過整,但係呢度實在太平啦!
      炒土豆絲真係好好食,超爽脆呀

      刪除
  5. 薯仔烚1-2分鐘應該未熟噃, 我以為未熟薯仔唔食得既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒土豆絲同涼拌土豆絲都係國內家常名菜,土豆絲煮嘅時間要短,幼嘅土豆絲烚1-2分鐘已經熟但又未開始變淋,保持爽脆係呢個菜式嘅特點。
      生薯仔我未食過呢。

      刪除
  6. 好多年前在北京食過炒土豆絲,原來要浸咁耐水,等我的家當到齊要試下整先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要浸水同換水,去除部份澱粉質先唔會糊口,咁先爽脆架

      刪除
  7. 炒土豆絲已經好好食,加埋自家麻辣椒油,我都好想試呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 試試吖,唔難整同埋冇外面食咁油架

      刪除
  8. 專員接受唔到炒土豆絲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家王子接受但麻麻,我鐘意炒土豆絲呀,會炒俾自己食

      刪除