我的網誌清單

2014年10月17日星期五

平遊布拉格(1)

去完火車博物館,便直接去目的地布拉格。
碰上德國假期,很多地方要加價, 布拉格最抵去,可以平遊呢。
一清早便碰上平民市集。


很多新奇食品。


新鮮黑加侖子汁。



中間隻菇好得意,個底綠色架。



名物豬油。


睇完市集睇藝術品,Memorial to the Victims of Communism (共產主義受難者紀念碑),是捷克雕塑家Olbram Zoubek、建築師 Jan Kerel 和 Zdeněk Holzel的作品,7個沿階梯下行嘅銅像越來越衰敗,漸漸失去了四肢及部份軀幹,象徵政治犯受共產主義嘅影響

旁邊銅牌寫住: "The memorial to the victims of communism is dedicated to all victims not only those who were jailed or executed but also those whose lives were ruined by totalitarian despotism"



睇完就去舊城啦。


Charles Bridge查理大橋。





布拉格有很多David Černý嘅作品呢個係Embryo。


呢個係Man Hanging Out,代表對死亡/現狀嘅掙扎,不知該繼續還是該放手。




又一個市集,不過似俾遊客睇。


呢個你見到會買嗎?


我地冇食本地嘢,反而去咗試網上遊客大力推薦嘅餐廳。







好多唔同肉類可以食。


樣樣都好食,除咗佢。。。



11 則留言:

  1. 間乜餐廳黎架? 壽司都有?

    回覆刪除
    回覆
    1. 巴西呀,主菜食rodízio,頭盤係international buffet

      刪除
  2. 我去過 Prague,都無食當地野,佢地咁窮都諗唔到有咩特色食物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上網睇咗,覺得啲傳統食品同德國有啲似,所以都係無食啦,只係買咗小食同包包

      刪除
  3. 回覆
    1. 我同你應該係前後腳去Nuremberg架

      刪除
  4. N年前去過, 仲遇到個信法輪功嘅本地人

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次成日見啲「亞洲僧侶」向洋人攞錢,亞洲人就唔會問,都好明顯呀

      刪除
  5. 突然想plan去Prague. 間餐廳個地址o係邊度架?

    回覆刪除
    回覆
    1. http://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g274707-d804186-Reviews-Ambiente_Brasileiro-Prague_Bohemia.html
      http://brasileiro.ambi.cz/en/
      有兩間架,我去咗U Radnice果間,好近中心,不過响後街有啲難揾。
      Mon-Fri lunch最抵食.......

      刪除