我的網誌清單

2014年10月2日星期四

自製麻辣油

自製醬料中,最容易整嘅係辣椒油。
自己整,唔怕地溝油,亦唔怕化學嘢,仲可以選最健康嘅油黎整。
味道同香味亦由你控制呢!


我今次整麻辣油,用咗辣椒乾、花椒同黑芝麻去整。
配料方面好自主,花生、豆豉、蝦米......喜歡就得。
我今次整原味 ,有些人會加啲鹽、糖、鷄粉去調味。


辣椒乾用機打碎,用白鑊炒香,黑芝麻也是用白鑊炒香,放入大碗內。
用大碗油炒香花椒,取出花椒,把熱油倒入大碗再拌勻,放涼入樽。
剛做好嘅麻辣油比較淺色。


數天後深色很多呢!


14 則留言:

  1. 回覆
    1. 我平時用黎伴粉麵食,有個食譜會用到架

      刪除
  2. 睇見都覺得香,嘩用黎點白灼蝦加埋頭抽肯定食成斤都得!

    回覆刪除
  3. 我都想整,我無辣不歡架。不過都係懶囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個十零分鐘整完,不過真係有啲催淚架

      刪除
  4. 好耐之前,喺土瓜灣看見一潮州麵舖整辣椒油,差不多成條街都聞到,氣味或者就像催淚彈一樣……
    在這裡,辣椒油,也有許多中國人自做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 催淚彈......好貼切!
      如果放辣椒乾入油同炒,會勁勁勁催淚架,我唔得呀!呢個方法個催淚效果低好多,容易好多。

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢樣好快手,原來街買果啲有唔少化學嘢架

      刪除
  6. 不如大量生產, 開個人品牌啦

    回覆刪除