我的網誌清單

2014年10月21日星期二

平遊布拉格(4)

呢個舊商場超多人。


因為有佢。。。David Černý嘅Upside-down Horse。




Kraslice復活蛋手工藝。





响街都有好多嘢掃架,呢個多人掃。



好大份!好crazy呀!


呢個都多人掃,叫Trdelník/ Trdlo


整好麵團。



烤一烤。


見佢灑啲唔知乜液體上去。



再沾肉桂糖,再烤一烤。
不斷重覆至外脆內軟。


又一檔。


又一檔。




重口味博物館。






12 則留言:

  1. Trdelník我至愛. 我呢度要o係d節日markets先有. 見到我一定買.

    回覆刪除
    回覆
    1. Trdelník我度唔覺有,不過呢度都賣得貴貴地呀

      刪除
  2. 我鍾意手工復活蛋呀, 手工, 應該貴哦?
    Trdelník....內脆外軟? 我好想食.
    雖然舊燒肉勁厚件, 但看似肉質嫩滑, 係未呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇記錯手工復活蛋好似10x歐1隻呀。
      Trdelník我度唔覺有,我淨知Bayern有咋。
      舊燒肉我冇買呀,不過個樣真係非常ok,似嫩滑多汁呀,真係好多人買架。

      刪除
  3. 上面個卷酥餅超好味,
    又平!喺布拉格好多架,
    我喺柏林亦見過,雖然貴好多
    忍唔住,再買嚟食

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能多遊客,我買時覺得貴貴地呀

      刪除
  4. Trdelník 好味,好耐無食過....

    回覆刪除
  5. 我當年都食過 Trdelnik 添

    回覆刪除