我的網誌清單

2014年10月16日星期四

羅宋湯通粉

簡單嘅食物,一樣會令人開心。
茶餐廳嘅羅宋湯我覺得很美味架,唔複雜,夠簡單。
天氣涼,覺得羅宋湯加通粉又暖又好味,連王子也深愛此港式食品。
我喜歡酸一點嘅羅宋湯,加入大量黑椒碎,特別香。




看似平凡,但其實湯底是用米麴醃了兩日嘅牛骨,再長時間煮牛骨至淋成高湯,隔夜冷凍後牛骨高湯會濃味好多,再去除大部份油,加入大量蔬菜、香料及茄膏去煮,並用了簥麥麴調味,令味道更鮮。

平凡背後,是四天時間呢。

16 則留言:

  1. 港式羅宋湯未煮過添. 反而俄式我煮過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得兩種都好味,俄式清啲,港式濃味啲,加通粉、字母粉嘅話港式好啲呀

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢啲我有心機架,反而甜品冇,我個甜品胃比較弱

      刪除
  3. 這個正啊, 我都好耐無煲這個湯! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家冇咁熱,可以煲呢個湯啦,夏天煲個廚房好熱呢。

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,呢個要材料多先香濃,否則唔好味架

      刪除
  5. 我都是喜歡較酸較濃的羅宋湯. 德國人喜歡秋冬飲湯, 啱哂王子啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢個要較酸較濃先好味,果種酸香特別開胃,王子大愛呀

      刪除
  6. 我煑港式羅宋,全家人都話好,嘻嘻…說外面喝的都沒我的正宗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 全家人都話好,咁捧場最好呀,一定飲到冇得淨!
      外面啲有時真係麻麻,材料少個湯稀,唔似羅宋湯似雜菜湯

      刪除
  7. 羅宋湯通粉我都好鐘意,我有時會加個檸檬落去煲,好香 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過一次加個檸檬,好香但係王子食到有啲苦,所以我依家有時會加啲檸檬汁,今次都有加少少。

      刪除
  8. 茶餐廳羅宋湯真係好好味架,芙芙好喜歡加好多胡椒粉飲,
    又辣又酸好美味呢,Li J你自家製仲健康得多very good呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙真係識食!加咗胡椒粉好味,仲暖胃呀!
      我都有保留少少油,等湯入面啲蔬菜滑啲呢

      刪除