我的網誌清單

2014年10月12日星期日

培植簥麥麴

培植完米麴,嘗試培植簥麥麴。


收成時的樣子。



做了手造味噌後,米麴存貨少了很多,又做了一盤補補倉。


看!米麴菌使米結成一塊。


簥麥麴市面上較難買到,急不及待要做一小樽,讓自己瞭解米麴跟簥麥麴嘅分別。。。


14 則留言:

  1. 回覆
    1. 同米麴一樣,可以做調味、發酵食品、天然酵母等等

      刪除
  2. 簥麥麴會係咩味呢? 我鍾意飲簥麥茶 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 簥麥茶我反而未試過呀,簥麥麴同米麴完全唔同,似西班牙火腿、金華火腿果種味呀

      刪除
  3. 簥麥麴係會有簥麥味??用鹽麴一樣咁用架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實麴會將氣味轉化,例如米麴會帶花香、簥麥麴帶金華火腿香。
      簥麥麴可以當米麴咁用,不過冇米麴咁甜,我打算用黎做mix and match呀。

      刪除
  4. 回覆
    1. 米麴易啲响日本超市、酒生產商度買到架,網購就一定得不過貴。
      簥麥麴就難啦,連响日本都唔常見,要訂架。

      刪除
  5. 回覆
    1. 多謝多謝!我覺得探索過程好好玩呀!

      刪除
  6. 想像梗你屋企有幾多個樽...

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多好多,但我仲覺得唔夠。。。

      刪除
  7. 蕎麥麴一大盆, 只做了1小樽? 其餘的蕎麥麴還有其他用途?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,做了1小樽因為要先試味,其餘可以store up,用黎做mix and match,研究新配方呀

      刪除