我的網誌清單

2014年10月18日星期六

平遊布拉格(2)

吃飽飽行舊城。


舊城,時時都咁多遊客。





Prague astronomical clock布拉格天文鐘。







見到有人整呢種old-fashioned candy,好耐冇見啦。





猶太區。




Franz Kafka statue。



7 則留言:

  1. 呢種candy唔知係咪興番. 我度有一間專賣店.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港之前都有介紹呢D糖呢

      刪除
    2. 王子>>係興番呀,我見好多大城市都有專賣店,啲造型仲好靚好有創意呀,你有時間影黎睇下吖。
      Ah Mo>>香港我未見過即場整,反而响日本啲老街見過好多次。

      刪除
    3. 尖沙嘴K11間糖果舖有得睇,
      但未必全曰做,
      始終香港不流行,
      可能唔喺咁啱香港人口味

      刪除
    4. 我都覺隻糖好睇唔好食,個味淨係甜

      刪除
  2. 布拉格真喺靚,
    好懐念個度蘋果酥,好平~1歐,
    舊城天文鐘啲動人偶好有趣…………
    我去過兩次
    應該會再去!

    回覆刪除
    回覆
    1. 布拉格啲物價好低呀,麵包、批、酥都好平
      去過兩次都會再去>>>>真係好吸引你喎

      刪除