我的網誌清單

2014年10月22日星期三

自家製冰梅醬

之前買黃梅,較實淨嘅用咗黎醃咸水梅,較熟嘅用黎製冰梅醬。


整冰梅醬有啲似整果醬,薑約8片磨茸,紅辣椒適量磨碎,1.5kg黃梅洗淨,加入鍋內,加入少許水及200g糖,用中小火開始煮,過程間要久不久攪拌,免得底部燒焦,等到滾起,繼續用小火煮。

煮到冰梅醬濃稠,天然的果膠釋放出來以後,試味後,就可以趁熱裝到乾淨玻璃樽裡,擰實後倒轉,等1分鐘再倒轉,待涼。


冰梅醬嘅糖份越低越易壞,一定要放陰涼地方,甚至雪櫃架。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 上次你回港,
      咪同你喺海港城間廣東茶居
      食過冰梅烤小排骨囉!
      哈哈……失憶呀

      刪除
    2. 王子>>冰梅煮鴨、梅子排骨、焗鷄翼........,開稀加糖可以做醬用黎點燒鳴、炸春卷、炸蝦餅.....食泰國拼盤通常有架
      路霸>>王子可能唔記得你係乜水.....哈哈……

      刪除
    3. kakaka 食咗都唔知係乜.

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢個用途廣呀,自家做醬用料足,梅嘅香氣好濃架

      刪除
  3. 厲害呀!
    自製中國醬料,
    我好like冰梅醬,
    有一款菜叫冰梅烤小排骨,超正!
    我至like,有興趣可以試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 自家做醬用料足,梅嘅香氣好濃,街買果啲似糖漿,冇梅嘅香氣架
      冰梅醬好食呀,用黎煮肉、點燒烤、炸物都好好呀
      冰梅烤小排骨>>>等我留意下!

      刪除
    2. 當然自家製至好喇:-)

      刪除
  4. 冬天放keller, 天然雪櫃, 哈哈 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我有keller,先可以自己做醬、醃同釀各式醬咋

      刪除
  5. 回覆
    1. 因為我落咗紅辣椒,所以唔得呀,但如果只係用梅+薑+糖係得架,甚至可以用黎沖梅子薑蜜。

      刪除
  6. 梅醬已煮好,好快有美食,王子等住食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子話好耐冇食梅子排骨啦,揾日我要整整.....

      刪除