我的網誌清單

2015年6月1日星期一

花生醬雪糕、牛油果雪糕

夏天到,周圍又有雪糕機大賣。
王子lur完又lur,都係俾我ban咗唔買。
不過其實我久不久都會整sorbet或者sherbet俾佢食。
見肥媽節目整雪糕,咁轉轉口味,唔整sorbet又唔整sherbet,整雪糕啦。


口味一是牛油果雪糕。
忌廉加煉奶打3分半鐘﹐再加牛油果茸打10秒。


口味二是花生醬雪糕。
忌廉加煉奶打3分半鐘﹐再加花生醬打10秒。
雪硬一點便可以食。


雪糕雙拼。


不過王子似乎麻麻,說呢個太多cream,食完個胃感到heavy喎。。。
口味問題,佢都係要求食得清爽啲,下次都係整番sorbet或者sherbet。
我覺得味道ok,特別是牛油果雪糕,外面都沒有賣,吃得特別滋味。

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 花生醬雪糕香d,但我鐘意牛油果雪糕多d

      刪除
  2. 搵次買一小盒, 滿足下王子啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 買一小盒?雪糕?唔明

      刪除
    2. 買盒細嘅雪糕俾王子嘆下

      刪除
    3. 就係買嘅滿足唔到佢要求,佢先lur要買雪糕機,要homemade嘛

      刪除
  3. 王子唔食啱哂,等我孖妳一齊食^0^

    回覆刪除
  4. 肥媽最近幾個素版甜品都唔錯。 你兩個雪糕口味我都啱,特別 homemade 的, 一定好好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥媽其中一個甜品成本好高呢。。。
      homemade真材實料,又可以整到特別口味呢

      刪除
  5. 我架雪糕機入咗冷宮,因為個冰箱放唔入.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估如果買,我都會有呢一日,而且用電時間長,所以ban ban ban

      刪除
  6. 回覆
    1. 我估如果買,我都會有呢一日,而且用電時間長,所以ban ban ban

      刪除
  7. 我試過用咖啡粉整雪糕, 都幾好食架.

    回覆刪除
  8. 我也曾想過買部雪糕機, 但又不想太多什物在家, 而且在德國食意大利雪糕, 唔貴又好味, 所以打消了念頭.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又係覺得遲早多樣什物囉,而且又要先雪再攪,攪時用電時間仲頗長呢

      刪除