我的網誌清單

2015年6月17日星期三

雜菜粟米餅、蕃茄薄荷牛肉

某天下午,鄰居炸嘢,香氣四溢。
於是我也來炸一炸。


炸了雜菜粟米餅,點泰式鷄醬。


王子想食牛肉。
薄荷長得很茂盛,是時候剪一剪,做了蕃茄薄荷牛肉。


開飯啦!

20 則留言:

  1. 係咪用啤酒加麵粉作脆粉? 炸得好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,教我整嘅人係土耳其婦女,用泡打粉呀

      刪除
  2. 我最近都有想過用薄荷來炒蛋, 因為花園長出很多呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 薄荷生得快,我都諗緊用佢整d新菜式,好好利用

      刪除
  3. 炸嘢真係特別吸引啲,我家連DD都鍾意炸蔬菜餅, kekekee

    回覆刪除
  4. 炸物我啱呀 , 蕃茄薄荷牛肉麻煩走薄荷唔該 ^^

    回覆刪除
  5. 呵呵...終於不敵, 要炸一炸喇. 加杯啤酒, 好爽呢!

    回覆刪除
  6. 兩款都好吸引呀!特別係個雜菜粟米餅呀!
    個湯好似都幾濃郁下,好正咁喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個雜菜粟米餅真係好好食,不過都熱氣呢

      刪除