我的網誌清單

2015年6月22日星期一

綠色垃圾

周末,同王子去倒綠色垃圾。
綠色垃圾不能隨便倒,要响指定地點同時間倒。


有啲咁倒。


有啲咁倒。



有啲咁倒。



垃圾山旁邊同時係處理垃圾地方。


呢個用黎切木。


地方好大架。


看到其中一堆有煙嗎?


不是着火,而是在堆肥呢。


呢部係堆肥用嘅翻動機。




呢部係碎物機,綠色垃圾要夠碎先可以堆肥。


仲有木材都會用番。


但係,不能樣樣綠色垃圾都响呢度倒。
水果、養小動物產生嘅綠色垃圾就唔得啦。


呢度仲有個辦事處。


因為佢地收集到嘅,處理完會再出售,可以响呢度買。


23 則留言:

  1. 唔知香港幾時可以做到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種主要係花園垃圾,我諗香港適合有機物厨餘多啲,因為量大呀

      刪除
  2. 請問你住邊到架? 環保教育做得好好呢! :)

    回覆刪除
  3. 我地的垃圾收集站都試過有環保泥賣,說是伙計下欄,依家無囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估白色一袋袋係compost,張紙話30歐有10袋,我覺得超平喎

      刪除
  4. 我們今個才開始要把有機物和厨餘放綠色收集箱,
    係煩咗D, 不過, 為環保, 都要習慣吓了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機厨餘我地仲係optional,不過已經好多人自發性做緊
      我地都傾咗要執行,但係形式同其他國家有d唔同,日子仲未定好呢

      刪除
  5. 我呢度方便啲喎. 街邊有收集箱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你指有機厨餘收集箱?厨餘收集箱我地都有,不過係private同optional嘅
      呢隻係主要係花園/農田嘅垃圾

      刪除
    2. 係for花園,盆栽,有機厨餘垃圾架.

      刪除
    3. 吓?咁咪好大?要夠放樹喎

      刪除
  6. 我地每户都有綠色垃圾筒, 兩星期收一次!

    回覆刪除
    回覆
    1. 厨餘收集箱我地都有,不過係private同optional,唔係户户都有

      刪除
  7. 回覆
    1. 你度天氣熱呀,厨餘垃圾真係要收密d

      刪除
  8. 妳哩度收集場咁遠,要有車先得,
    唔喺運送唔到喎 !
    妳知香港垃圾暫時無分類,
    正朝這方向慢進,
    但收隻垃圾呀姐&叔叔,
    會分開可回收的玻璃, 紙, 金屬, 電器.....
    都算環保(^^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢通常唔近民居,仲好多好大件,要有車架
      電器我地都有人回收架,上星期都有人問王子要咗部煮食爐連焗爐

      刪除
  9. 最喜歡德國的廚餘回收,不過分類真係要分得好小心,唔可以亂掉

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機厨餘我地仲係optional,不過已經好多人自發性做緊
      我地都傾咗要執行,但係形式同其他國家有d唔同,日子仲未定好呢

      刪除