我的網誌清單

2015年6月16日星期二

雪菜西瓜皮蜆湯

又係西瓜皮呀,無他嘅,王子食咗好多西瓜,而西瓜皮食味又ok嘛。
突然想食湯飯。
不過王子不愛湯飯、粥這類東西,只煮湯飯他一定會出現不良反應。


於是決定滾湯+煮個肉。
又係佢>>>西瓜皮!仲有佢>>>雪菜!
本來兩者都是垃圾,但加點心思,它們可以成為濃郁嘅湯底。
昨天嘅乾瑤柱浸西瓜皮吃剩了,也加進去。
個湯十分清甜,我喝了很多,連不愛滾湯嘅王子都主動添湯。


下午焗了2 kg排包,王子回家趁新鮮立即吃了500g。
上次嘅土魷蒸肉餅,我食得非常少,王子太喜歡,幾乎一個人成碟食哂,咁又再煮吧。
心想,下午茶已經食咗500g排包,這碟土魷蒸肉餅應該有剩吧。。。
依然係冇剩。


個雪菜西瓜皮蜆湯真係好好味,有機會試試。

20 則留言:

  1. 好食力呢, 去食自助餐實回本, 哈哈. ^^

    回覆刪除
  2. 你的菜雖然家常,但常有讓人驚喜的新意﹗雪菜西瓜皮蜆湯,想想已好味到入心入肺﹗﹗有機會一定會試做﹗

    另,聽著你形容的王子,真覺得他很像我家肥仔,超愛吃西瓜,逢肉必歡,逢粥必 say no ---- 還好他愛喝我的湯﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 個湯好味呀,又去暑。
      肥仔同王子似,我估西人口味都係咁。。。

      刪除
  3. 西瓜皮煲湯真係想知係乜味.

    回覆刪除
  4. 西瓜皮配蜆煮湯一定好好味呢 , 仲有雪菜的鹹味 , 我都想飲番碗 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 三樣材料各有長處,個湯好鮮甜呀

      刪除
  5. 土魷肉餅並非處處都整得好食,相信這也是你的拿手絕活罷!

    回覆刪除
    回覆
    1. 土魷肉餅連我啲洋人朋友都愛吃

      刪除
  6. 我見到西瓜, 心思思想買, 但又無買, 因為好大個, 一次吃不哂, 和好重呢.

    回覆刪除
  7. Li J,芙芙都好想試下用西瓜皮做菜,
    其實個口感係點架?似唔似冬瓜架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 似實啲嘅冬瓜,中醫推介用黎去暑架

      刪除