我的網誌清單

2015年6月27日星期六

梅醬味噌蒸三文魚

東歐超嘅三文魚實在太美味,王子經常嚷着要吃。
又買了一整條,成4 kg呢。
劏好魚便可以蒸來吃,十分新鮮。
是日食梅醬味噌蒸三文魚,梅醬是去年自製供應今年用的,味噌是用新開嘅八個月味噌,呢個十分好送飯。


我個蒸魚醬係酸梅搓碎+味噌+糖+少少老抽(如果味噌淺色)+蒜茸+辣椒粒,加入魚拌勻就可以蒸。

冇味噌
可以用麵豉,中國、韓國、日本嘅都可以,各有各好味啦。



梅醬味噌蒸三文魚



材料﹕ 
三文魚 700g
指天椒2隻切粒
蒜茸1湯匙

 

調味: 
味噌2-3湯匙
酸梅醬2湯匙
老抽1/3湯匙
糖1湯匙
少許 





調味拌勻,試味,
加入指天椒粒、蒜粒及三文魚勻,
用中大火蒸約15-20分鐘,至熟。

17 則留言:

  1. 三文魚我只有兩種食法,刺身,乾煎。
    剩下的魚頭我反而會用麵豉辣椒來蒸,啲骨就滾湯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就多啲,中西日韓印泰煮法都啱我

      刪除
  2. Li J 又識劏魚, 全能主婦呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you,其實逼住練習架,因為呢度唔會幫忙劏魚,唔自己做就冇得食。。。

      刪除
  3. 三文魚我同袁生都喜愛食 , 不過未曾試過自己劏魚呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港有人劏魚好方便,呢度唔會幫忙劏魚,唔自己做就冇得食。。。

      刪除
  4. 兩口子吃咁大條魚,犀利!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 其實佢鐘意黃立倉,不過呢度冇呢

      刪除
  6. 回覆
    1. 我買泰國bird eye,夠辣又特別香

      刪除