我的網誌清單

2015年6月25日星期四

八個月味噌

自家製嘅味噌,其中一批已經釀造了八個月。
每次開樽,看看製造日期,數數日子,總有點興奮。
八個月嘅呢一批,比釀造了三、四個月那些,有明顯分別,甜味少了,卻香醇很多。
看着自家製嘅味噌,像看着實驗品一樣, 看着時間流逝帶來味道上嘅改變,甚有趣味。


味道十分鮮甜,王子現在已不願吃外面買回來嘅味噌、麵豉、豆醬。。。
今年年頭,我還用了另一配方,做了一批,本來想開來試試,現在發現,好東西,還是多等無妨。
其他自家釀物,大概會推遲開封日期啦。

20 則留言:

  1. 王子一定唔鐘意出街食飯呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔鐘意架,平嘅又唔好食,貴嘅佢又嫌唔抵

      刪除
  2. 好勁啊, 有冇自製咸蛋做糭啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有自製咸蛋呀,不過糭我麻麻,所以用黎煮餸多,
      王子麻麻咸蛋,所以我其實少自製

      刪除
  3. 回覆
    1. 啲材料開始融合,見唔到米麴啦

      刪除
  4. 你搬屋咪好多一樽二樽囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,有我啲自家釀物同王子啲酒,不過有車ok嘅

      刪除
  5. 第一炮, 用佢煮左咩呀? 海藻豆腐味噌湯? 純享受味噌嘅味道?

    回覆刪除
  6. 我同袁生都唔喜愛味噌的味道 , 所以唔太啱我

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前王子都唔喜愛味噌架,依家就好愛啦,好大改變呀

      刪除
  7. 好似花生醬..hehe..
    我唸王子直頭唔再願意出街食飯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又似喎。。。
      呢度佢唔鐘意出街食飯架,响香港就唔同啦

      刪除
  8. LI J , SUPER WOMAN 呀!
    乜都識整! ~~~勁!

    回覆刪除