我的網誌清單

2015年6月15日星期一

乾瑤柱浸西瓜皮

天氣凉了一半!
天氣凉了,煮意也多了,是日煮三餸。


 黑醋鹵鷄翼。


家中又有一大盒西瓜皮。
因為這裡冬瓜只有亞超有,不常見之外,貴得厲害。
其實西瓜皮煮軟之後,跟冬瓜相似,那,好好利用吧。
整咗乾瑤柱浸西瓜皮 。


突然想食魚肚,已經有黑醋鹵鷄翼,咁唔再落肉啦。
整咗冬菇栗子魚肚炆蘑菇 。


20 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,凉了一半立即想煮多d餸

      刪除
  2. 英國賣的冬瓜唔貴,不過無味的,我唔鍾意食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地本地冇出冬瓜架,要响荷蘭入口,好貴吓

      刪除
  3. 跟冬瓜相似,咁我又煲先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 比冬瓜要煮耐啲,不過煮淋咗,會似冬瓜頭尾位架

      刪除
  4. 回覆
    1. 好彩佢麻麻,否則有人同我搶食呢

      刪除
  5. 我又浸咗魚肚喎!冬菇栗子魚肚炆蘑菇,好!

    回覆刪除
  6. 你嗰邊魚肚貴唔貴?我這邊就漲了很多,百五、六紐幣一公斤也是最普通那種,而家所有貴價嘢全都給強國人買起了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地要自己帶魚肚過黎,印象中呢度只有包裝泰國魚肚,貴又唔靚

      刪除
  7. 等我下次都浸西瓜皮食下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得西瓜皮都幾好食喎,而且有甜味

      刪除
  8. 乾瑤柱浸西瓜皮 --- 真係好主意, thanks

    回覆刪除
  9. 唉, 我無帶魚肚回來, 因為佢硬又哂位麻, 依家想食無得食添.

    回覆刪除