我的網誌清單

2015年6月4日星期四

燒牛肉芝麻排包

日照極强,又熱。
冇心情吃飯,吃包包會好啲。
做了燒牛肉芝麻排包。


家中有舊已熟成燒牛肉,午後用reverse sear方法慢慢slow cook,待涼再切薄片。


焗了芝麻排包。



用reverse sear方法做出來的燒牛肉,有着統一的粉紅,最重要是肉質夠柔軟。
做了兩款口味嘅醬汁伴食。 
一款是蜜糖芥末櫻桃蘿蔔汁。


另一款是刁草靑瓜乳酪汁。



23 則留言:

  1. 燒牛肉好靚啊! 兩款汁都好味. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,reverse sear可以做到均勻粉紅,外面又唔硬

      刪除
  2. 你唔好用牛來引我啦, 我兩星期無食牛肉喇。

    回覆刪除
  3. buffet如果有燒牛肉冷盤我都食好多㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢d都係回本嘢,不過有時外面整得有d硬

      刪除
  4. 回覆
    1. 中間完全冇生肉,可以做到均勻粉紅,但外面又唔硬

      刪除
  5. 牛肉粉紅得好唔捨得食…
    迷人pink 最逗人啊,咭咭!

    回覆刪除
  6. If my son SEES THIS.... man, make his day <3 !

    回覆刪除
    回覆
    1. Your son and my prince, both love roast beef!

      刪除
  7. 燒牛肉好掂呀 , 幾款醬汁都好吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個方法易d燒得靚,中間又唔生

      刪除
  8. 我呢度尋日至開始熱 ^^

    回覆刪除
  9. 嘩 妳兩個人焗咁多包食得哂冇?要要幫口呀 ^^

    回覆刪除