我的網誌清單

2015年6月26日星期五

芥蘭頭木耳鷄蛋素包

這天吃素。
一直想着要做素餃子,突然想起很久沒做中式包,便去和麵。


餡料是時令之物芥蘭頭,700g一大個芥蘭頭才0.29歐,又是本地產,超新鮮。
加上木耳及鷄蛋便做成了餡料。


我用咗一般西洋麵粉整, 麵粉沒經漂白,顏色會較平時酒樓食嘅黃。
剛蒸起嘅包包,最軟熟,要趁熱吃!


我做了25隻包,才用了1歐左右,真係超抵食。
王子很愛吃中式包,也給他打包了做叮叮點心午餐。
同事每次見他吃中式包,也很好奇,紛紛走來詢問,令佢十分自豪,有點似日本小孩子,會互相比較誰家的便當最吸引。。。

18 則留言:

  1. 自己做又抵又好味,叻叻啊!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,今次發得幾好,冇over到

      刪除
  3. 咁抵食, 開檔賣, 就賺錢囉!

    回覆刪除
  4. 我都較喜歡中式包多過西式包!自己整足料又抵食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾毫子港紙一隻咋,真係平到冇朋友

      刪除
  5. 中式包我整過一次,但係開晒口流餡,之後都冇整過lu。

    回覆刪除
  6. 嘩...中式包點都識,勁
    中西美食,真喺無乜難到妳
    伸有菜價平香港三倍,難己至信。
    持家有道
    真喺抵讚

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you! 其實我不擅長造型架
      係呀,香港生活指數好高呀,我見啲人買一餐餸要咁多錢,有啲o嘴

      刪除