我的網誌清單

2015年6月28日星期日

韓式辣醬車厘子排骨

王子摘了有機車厘子回來,可惜未夠甜。
咁酸,王子唔肯食,又唔理佢,一直放雪櫃。
最後,我決定煮咗佢!
突然一個電視畫面出,一個韓國煮持人用了新鮮酸梅及韓式辣醬做了燒烤醬。。。
於是,我用酸車厘子代替。
車厘子去核,加入蒜頭,打碎。


加入韓式辣醬、麵醬、生抽、抽、拌勺,試味,



加入排骨入雪櫃4小時以上。
忘了加黑椒,加番先!


是日全家福。


排骨醃到入味便可以用黎bbq。
不過今日我用煮。 
易潔鑊內油用中火炒香芝麻,倒出。
同一易潔鑊用中大火,加入排骨,加蓋煮5分鐘,加入剩餘汁液,加蓋煮至排骨熟及收汁。
再鋪上一層芝麻。
韓國煮持人嘅呢個韓式辣醬+帶酸水果組合係掂喎!


上面嘅菜式咁濃味,加碟清炒甘荀芥蘭頭木耳絲就啱啦。


終於有新鮮粟米賣啦。
是日例湯係素湯:西瓜皮洋薏米花生無花果煲粟米。


15 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,原來真係夾架,而且果酸令啲肉淋啲

      刪除
  2. 韓國人真係好鍾意用生果煮餸架.
    呢個辣醬加酸生果, 夠哂辣喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前都係見用蘋果、梨多,用新鮮酸生果咁配我又未見過呀

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,掂呀,我醒起你啲酸石榴呀

      刪除
  4. 你那邊的車厘子仍未熟??我們這邊的 cherry season 已過,上星期最 o岩 食,卻連日大雨,最後爛晒! :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛剛熟咋,好彩大雨時未熟,冇爛到呀

      刪除