我的網誌清單

2015年6月30日星期二

韓式辣醬酸車厘子炆牛腩

昨天採摘嘅酸車厘子,趁新鮮便用來做菜。
買了帶骨牛腩,諗住二食。


第一食係蘿蔔牛腩湯,看似很清,牛腩味卻十分濃郁,平常不愛中湯嘅王子乖乖飲咗一大碗,因為太鮮味,他竟然以為我加了味精。。。
蘿蔔我用了日本人教嘅方法處理。
不知你是否吃過,帶點苦味嘅蘿蔔。
日本人教,蘿蔔切好後,先用洗米水浸半小時以上,沖水後再煮。
這樣煲出來的蘿蔔湯沒有苦味之餘,蘿蔔刺鼻嘅味道亦會被去除,煲出來湯會柔和點,蘿蔔也會較好吃。


我最近嘅新寵泰式蝦醬西生菜。


上次做韓式辣醬車厘子排骨,效果十分理想。
今次韓式辣醬酸車厘子炆牛腩,方法汁料也差不多,但酸車厘子太小,我沒去核也沒攪碎,只用它直接煮。
牛腩煲咗40分鐘再焗15分鐘,取出去骨切件,加入酸車厘子、蒜茸、韓式辣醬、麵醬、生抽、抽、黑椒,中小火炆20分鐘再焗15分鐘,便完成。


今次用了很多酸車厘子,果香比上次濃,汁嘅味道有點似梅子排骨嘅味道,但卻明顯帶着韓式風味。

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 炆係可以落糖去苦澀呀,不過如果煮湯/清湯腩,不適宜落糖時,洗米水方法就啱用啦

      刪除
  2. 謝謝分享, 原來用洗米水有幫助. 我只係聽過洗米水用來淋花. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得效果好架,所以分享吓囉

      刪除
  3. 未嘗過咁新煑意,好計!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我用咗新方法炒,連王子都讚好味呀

      刪除