我的網誌清單

2015年6月19日星期五

梅子焗排骨

懶蟲上身,焗排骨最方便!


其實係梅子蒸排骨嘅做法,不過唔蒸反而焗,有啲似梅子义燒。
個汁十分惹味,用黎撈飯好合適。
仲有早一日做好嘅A貨涼拌馬蘭頭,冇哂椰菜花葉,用咗芥蘭頭葉+菠菜。
另一味係零油極健康蒸茄子。


18 則留言:

  1. 梅子蒸排骨, 係我老家無出現過, 我從未食過呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓?!我以為呢梅子蒸排骨個個家庭都會煮架

      刪除
  2. 梅子汁好撈飯, 蒸茄子都好撈飯, 真係要食兩大碗飯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企都係,煮呢個要煮多d飯先得

      刪除
  3. 梅子這東西,是我家父嚴禁的食物,何解?是因他曾看過這些梅子在太陽底下,不一會就見到很多蟲蟲……
    這都不知是真是假,哈哈,聽下算啦!!!

    回覆刪除
  4. 梅子焗排骨只要番娘家先食 , 因袁生唔愛梅子架

    回覆刪除
  5. 梅子蒸排骨夏天最佳, 醒胃呀!
    不過, 焗要時間長些, LI J , 四十五分鐘淋嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要睇厚薄呀,我呢隻超過兩寸厚,焗咗40分鐘

      刪除