我的網誌清單

2015年6月23日星期二

韓式紫菜芝麻辣醬鷄

超市鷄脾大減價,買咗。
決定試整啲新口味。


做了韓式紫菜芝麻辣醬鷄。


仲有香草焗時蔬。
本來仲有老火湯,王子見到呢兩樣餸,立即申請唔飲湯,要專注食餸。
王子覺得韓式紫菜芝麻辣醬鷄好好食,竟然提我一定要寫食譜,分享分享。。。



韓式紫菜芝麻辣醬鷄


材料﹕ 
鷄脾5隻切半
紫菜1塊
芝麻3湯匙
  


調味: 
韓式辣醬1-2湯匙 
麵豉醬2湯匙
紹興酒1湯匙
蒜茸1湯匙
1/2湯匙
茄汁2湯匙
1湯匙
1湯匙
抽2/3湯匙
2湯匙
1/2湯匙


 
將所有
調味拌勺,試味,
加入鷄脾與調味拌勺入雪櫃4小時以上,
焗爐200度,中層焗30-40分鐘或至全熟
紫菜煎成絲,加入芝麻,易潔鑊內油用中火炒香
鷄脾出爐後等5分鐘,碟底鋪上一層紫菜芝麻,再鋪上一層再鋪上一層紫菜芝麻。。

25 則留言:

  1. 用咗好多調味料,一定好好味.

    回覆刪除
  2. 一定要寫食譜分享>>> 王子識睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係,佢話嘅呢個值得同blog讀者分享喎

      刪除
  3. 申請唔飲湯! 哈哈! 比張 voucher 佢, 下次換來飲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! 佢已經即時將張 voucher 轉贈俾我啦

      刪除
  4. 我老公又係見到有餸佢喜歡, 又係吾飲湯架. :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪即係佢地最唔鐘意係湯呢?!

      刪除
    2. 我老公真係吾好湯架, 有好多時都係迫佢先飲. >.<

      刪除
  5. 咁多, 兩個人食唔食得哂?

    回覆刪除
    回覆
    1. 加埋pack lunch啱啱好,今次鷄脾唔算大隻呀

      刪除
  6. 好羡慕妳個度啲食材咁平,
    仲要大減價,平到笑,
    炸雞我都好like
    妳搬好屋末呀 ? ?
    喺咪仲住喺史圖加特 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我依家覺得香港物價好高架
      我未搬好屋呀,仲裝修緊,依然住喺史圖加特呀

      刪除
  7. 正呀!韓式辣醬醃嘅雞真係好好味,
    而且你仲用咗咁多調味,一定勁好味啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,用韓式辣醬香呀,而且顏色靚
      我鐘意d紫菜芝麻呀

      刪除
  8. 回覆
    1. 如果冇湯,王子都會申請減飯架

      刪除
  9. 辣醬雞好吸引 , 我都想食呀

    回覆刪除
  10. 雞腿焗得好靚,多謝王子分享!

    回覆刪除
  11. 韓辣醬,正!煮餸好拍擋。

    回覆刪除