我的網誌清單

2015年6月13日星期六

越南蝦膏醬炒雜菜

有兩天,我突然懶起來,晚餐只吃湯米粉。
第一天吃雜菜湯米粉,王子很詫異:今晚食得咁簡單。。。
第二天吃煎蛋湯米粉時,王子立即要求第三天要吃家常小菜。
我視之為曲線投訴。


那,第三天吃家常小菜吧。
土魷蒸肉餅,佢最喜歡,竟然食哂成碟。


我買嘅方便醬很少,但如果想食而自己又不能自製的醬料,便會買。
越南蝦膏醬是其中一樣。
實在太香,打開已經是一股越南菜嘅香氣。
今次用蕃茄、茄子、蘑菇同炒,很惹味。


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 越南蝦膏醬佢鐘意食架,港式炒通菜果隻佢就麻麻

      刪除
  2. 你太寵他了,你有冇諗過後果?
    因為我覺得是做嗰個話事,如果咁多嘢講咪叫佢煑咯…嘻嘻!唔好意思講多咗。

    回覆刪除
  3. 有時買定啲方便酱看門口都好架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實方便醬、方便麵果啲我屋企有架,不過買少咗好多囉

      刪除
  4. 蝦膏醬同土魷肉餅我老公都好鐘意架

    回覆刪除
  5. 你要做好你份工,唔可以偷懶。哈哈.
    btw土魷你用邊啲㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 土魷我用香港買果d,不過我都試過响亞超買,泰國出,都ok架

      刪除
  6. 可否POST個蝦羔出來, 睇吓我處有無得賣呀?

    回覆刪除