我的網誌清單

2015年6月10日星期三

最後煙花

我家望出去,能看到煙花,一年可以看6-7次。
春季啤酒節閉幕時,又有煙花睇。
無遮無擋又唔使同人迫,睇得十分爽。


每次睇煙花,我還是很興奮。


王子呢?一早睇到悶,眼尾都唔望。











這大概是我們的最後煙花,因為幾個月後,我們要搬家了。。。
秋季啤酒節閉幕時嘅煙花,應該看不到了。


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,仲經常有新設計,次次唔同

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,有時我唔知果晚原來有煙花,都係爆發聲話我知

      刪除
  3. 搬去邊? 以後仲有冇機會去超市執平貨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 由城東搬去城西,真係唔捨得呢區啲超市,新區要重新揾吓有乜平貨熱點。。。

      刪除
  4. 搬家都是一件開心事呀,新家居、新環境、新氣象,大把新事物,等你去發掘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時都幾辛苦,裝修都多嘢搞呢

      刪除
  5. 很羡慕,如果在香港現場睇,一早要霸位!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,搬咗就冇得睇lu,真係唔捨得呢

      刪除
  6. 好靚喎♡♡
    要搬屋....?
    搬去那處 ??
    我八卦問下啫!...

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企睇好靚好清楚架,不過相機影唔到咁好
      我地由城東搬去城西,新區唔熟,要重新適應呢

      刪除
  7. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  8. 你屋企個view好正wor!
    我都好怕搬屋, 不過有d轉變無咁悶^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,個view正到暈,煙花、日落、晚霞,風起雲湧.....全部睇到
      搬屋都ok, 裝修都多嘢搞,暫時都幾辛苦呢

      刪除
  9. 回覆
    1. 麻麻咋,屋企睇好靚好清楚架,不過相機影唔到咁好

      刪除