我的網誌清單

2015年6月24日星期三

西瓜皮洋薏米榨菜海帶蜆湯

一包蜆可以煲兩次湯。
王子不在家,我的一人前,是蜆湯。
是日煲西瓜皮洋薏米榨菜海帶蜆湯。


榨菜令湯多一份鮮味,海帶、蜆又會帶來海鮮味,西瓜皮我把它當冬瓜食。
因為一個人食,不打算再煮餸煮飯,加點洋薏米已經可以當湯飯食。
很清很清,卻是很鮮味,是我的comfort food。

22 則留言:

  1. 無想過西瓜皮可以用來煲湯呀!叻叻!

    回覆刪除
  2. 一人前我都會煮自己喜歡既食物! ^^

    回覆刪除
  3. 食完辣醬雞,飲番碗西瓜皮洋薏米榨菜海帶蜆湯,清哂啲熱氣lu.

    回覆刪除
  4. 有冇試過用鹹酸菜來取代搾菜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,我屋企鹹酸菜會煲豬肚,冬瓜會配咸菜

      刪除
  5. 我喜歡這個消暑湯,啱現在的天氣!

    回覆刪除