我的網誌清單

2015年6月18日星期四

青瓜三文魚烙

好想食蠔烙,可是,呢度冇蠔仔呢。
但是,真的很想吃,怎辦呢?
家中有包急凍三文魚碎,又有青瓜,那做青瓜三文魚烙吧。


煎烙時,滿屋三文魚魚香。
配辣椒魚露吃,也很滋味。



青瓜三文魚烙


材料﹕ 
青瓜1條刨絲
三文魚碎500g
蒜茸1湯匙
蛋5隻
地瓜粉/木薯粉6湯匙 
水2湯匙 
  


調味: 
1/2湯匙
魚露2湯匙  
紹興酒1湯匙
黑胡椒碎1/2湯匙  
胡椒粉1/4湯匙



 

青瓜絲加1/4湯匙鹽,用手抓抓,等2分鐘,用手搾去水份
拌勻
三文魚碎加入餘下調味蒜茸、水及地瓜粉/木薯拌勻
加入及青瓜絲拌勻
易潔鑊內油,用中火煎兩面至金黃

17 則留言:

  1. 你早排有好多蜆, 可以用蜆肉代替蠔喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲蜆食哂lu,而且係有殼蜆,要代替嘅話要去買冇殼嘅

      刪除
  2. 三文魚碎是自己整還是有 一 pack pack 賣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 買架,好似minced meat咁一pack pack 賣,不過只有急凍貨

      刪除
  3. 用細細粒急凍青口可能似蠔仔喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 急凍青口我用過呀,不過冇乜香味咁架

      刪除
  4. 我唔食得壕, 你呢個用三文魚啱我呀!

    回覆刪除
  5. 呢個份量都幾大喎,聽講用半煎炸做法仲更好食同香口呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次冇乜用油煎,因為啲三文魚自己已經識出油

      刪除
  6. Li J,煎得好靚呀,
    用青瓜味道一定好清新,正喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you
      真係架,用青瓜好清新,而且同三文魚香味十分夾

      刪除