我的網誌清單

2015年6月2日星期二

紅酒黑醋燜蘑菇牛腩

响東歐超買咗牛腩,想整燜牛筋腩。
去亞超買牛筋,佢又冇貨。
咁整西餐啦,整咗紅酒黑醋燜蘑菇牛腩。


買咗王子愛嘅Spätzle(德國麵疙瘩)。


我鐘意伴飯。



紅酒黑醋燜蘑菇牛腩


材料﹕ 
牛腩1kg切件
蘑菇500g
洋葱2個切件
甘荀2條切件
茄膏2湯匙
蒜茸1湯匙
黑椒碎1/2湯匙
水1杯  
麵粉少許 


調味: 
紅酒 1杯
黑醋4湯匙  
豉油4湯匙
1湯匙 
1/4湯匙




鍋內加入牛腩用大火牛腩件兩面
再加入甘荀及洋葱,用大火炒香 
再加入蒜茸糖、茄膏炒 
加入紅酒、豉油、黑椒碎、水及鹽,加蓋用小煮約1小時至牛腩軟身
加入蘑菇再煮15分鐘,麵粉水令汁液變,加入黑醋,試味

24 則留言:

  1. 嘩.... 如果買到牛筋, 真是大飽口福囉. 王子也愛牛筋嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛到暈呀,不過我已經好多次買唔到牛筋啦

      刪除
  2. 加埋牛筋就perfect呢 , 我都係喜愛拌飯多d ^^

    回覆刪除
  3. 個麵好特別, 似中式麵還是似意粉?

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 牛腩炆出黎真係特別香,個肉味好突出呢

      刪除
  5. 回覆
    1. 街啲真係麻麻架,最好食係家庭式自己和麵,鮮製果種

      刪除
  6. 請問用的是中式黑醋還是balsamic vinegar?

    回覆刪除
  7. 好想用相同食譜但走牛肉唔知個味會唔會削晒呢, 因為我勁中意磨菇^^等我試下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 劉瑪莉好似唔食肉架。。。
      我下次試整素版,好食再post!

      刪除
    2. THANKS!!或者又可以試下用素羊腩..hehe

      刪除
  8. 點解要加咁多黑醋,咁會唔會好酸?
    其實我炆牛腩也加黑醋,但只加一湯匙咁上下,不過我也喜歡落喼汁呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我材料多呀,over 2kg,係一大鍋黎架

      刪除