我的網誌清單

2015年6月11日星期四

潘朵拉的盒子

真相,係咪人人想知呢?


故事開始於兩個長相一模一樣,但互不相識嘅人。。。
讀書時代偶然會去同學家玩,偶然又會碰上她的姑姑。
姑姑性格似吳君如,說話似機關槍,勁率直,鐘意作弄人。
某天在地鐵車箱碰上姑姑,立即上前打招呼。
姑姑微笑說:〝小姐,你認錯人啦。〞
姑姑唔微笑架,只會大笑、狂笑同傻笑!立即覺得佢作弄我。
〝姑姑,你分明玩我啦,上星期咪見過你囉。。。〞
 姑姑眼神極堅定,又微笑說:〝小姐,你真係認錯人啦。〞
但係呢個姑姑舉止優雅,眼神温柔,說話温婉,係周慧敏喎。
我開始驚。。。出冷汗。。。


再去同學家,告訴了同學嘅媽媽。
伯母神情凝重,原來同學爺爺年青時風流,外頭有另一頭家。
因為爺爺經常到外地,所以咁多年,冇人知佢真係去咗外地,定其實還在香港嘅另一角。
原來是有另一頭家嘅存在。
直到一段日子前,有人跟我一樣,在街上碰到假姑姑,非常吃驚,幾個大人忍不住,追問爺爺生前好友,才知原由,但是這好友,其實知嘅亦唔多,只是估計,假姑姑一家曾經移民多年,後來再回流。
我是第二個見到假姑姑嘅人,而且「相處」時間長,佢地幾個大人不斷追問我。。。
我看着那幾個成年人,好像碰上「潘朵拉的盒子」一樣,想把它打開,但又害怕。


如果係你,有天在街上碰到跟自己長相一模一樣嘅人,你會想揾出真相嗎?
定係,當唔知,當見唔到?

23 則留言:

  1. 見到先算,不會刻意去想,因為已知原因

    回覆刪除
    回覆
    1. 已知原因嘅,我估我會諗定點應對;唔知原因嘅,實在有啲兩難

      刪除
  2. 哈哈哈!
    八、九年前第一次在LV名店逛逛,怎料看見前面迎面有一女士長相和我相似,立刻停步儍望,,,,,,
    片刻,魂魄回位,心裏儍笑,,,,,
    原來望到大鏡中的自己,,,,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella, 數月前我姐同另一香港朋友來探我,而她朋友驟眼真的很像你,那時我心中嘀𠴱,這美女是否你的姊妹呢?
      我亦因此而跟太太說,並拿你日誌上的美顏來給她比較,哈哈…我太太也說神韻很像你啊!

      刪除
    2. Stella>>>咁你當時係咪諗:原來去LV買嘢啲人係靚啲架,仲好友善噃。。。哈哈哈!

      刪除
  3. 回覆
    1. 唔知原因嘅,我應該好難唔再諗

      刪除
  4. 我會輕描淡寫, 帶過就算

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知原因嘅,我應該好難唔再諗

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都會想知,但又怕個真相會傷人

      刪除
  6. 回覆
    1. 大部份電影取材自生活嘛,其實後來我陸續都遇到類似嘅故事

      刪除
  7. 回覆
    1. 唔知原因嘅,我估我會好驚;已知原因嘅,都會震撼

      刪除
  8. 這情況我也遇過一次,但我沒追求答案,心中是認定他們是孖生的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果識嘅,我會告訴對方,等佢自己決定點面對

      刪除
  9. My staff told me once that she saw someone looks EXACTLY like me in another place, but of course it wasn't me. I didn't think about it again and told her I hope one day I get to meet MYSELF, hahahah.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真係見到佢,你會唔會想知同佢有無任何關係?定見到〝確實有此人〞後,不再繼續把盒子打開?

      刪除