我的網誌清單

2016年11月6日星期日

A貨炸雞餐

早上去超市,見到盒跳樓貨雞脾,勁平。
心裡面,突然間好想念炸雞叔叔嘅出品。
我哋好少炸雞叔叔嘅分店,城嘅內內外外,加埋都係得幾間,而且價錢都頗高昂,最近我家嘅,要揸車35分鐘先到。
其實A貨一啲都唔難整,而且用嘅時間其實好短,咁我開工啦。


雞脾斬件,加入喜歡嘅香料粉,黑椒碎,鹽,醃兩小時以上。
一個大碗內放入麵粉,加入香料粉,黑椒碎,鹽,拌勻。
另外一個大碗,準備蛋液。
先將雞件沾滿麵粉,在放入蛋液中,沾滿後,再放入麵粉內,沾滿後,放入一隻大碗內。
將所有雞件準備好後,等大約半小時,然後用中大火炸至金黃同熟就可以啦。
剛剛開始炸嘅時候,千萬別翻動雞件,以免破壞表面嘅麵漿,等麵漿硬起來才翻動,就會炸得靚。
A貨都好似樣,係咪??


王子之前執返嚟嘅薯仔仲未食晒,反正炸開嘢,整埋薯條先得。
薯條切好,用水浸一小時以上,中間換幾次水。
瀝乾水,用布/廚紙抹乾水。
燒熱油,用中火炸8-10分鐘左右,取出。
然後再轉中大火炸雞。
雞件炸好後,加入薯條用中大火炸多幾分鐘,盛起,放入少少鹽撈勻就完成,咁樣炸出嚟嘅薯條,先會外脆內軟㗎。


A貨A到底,我仲準備咗coleslaw,用攪拌機將椰菜,甘筍搞碎,倒出,加入鹽,黑椒碎,少少淺色嘅醋(蘋果醋之類),沙律醬,少少牛奶,拌勻,試味,放入雪櫃醃幾小時以上就可以,有時間可以醃過夜,仲好味添。
今日有三個醬汁,沙律醬,泰國雞醬,美式BBQ醬,用嚟點雞同點薯條食。


唔講唔知,其實,我家王子係未食過正貨家鄉雞㗎。。。

24 則留言:

  1. 其實我可以同你講,你的做法已不是A貨……
    而是貨真價實的AAA貨呀!嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有問王子,想唔想去試下正貨,佢話正貨應該唔夠A貨好

      刪除
  2. 自己炸,確係犀利!我最近都買左桶炸雞食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有幾次都突然諗起桶炸雞,突然好想食,好想食。。。

      刪除
  3. 炸雞叔叔我呢邊又係唔多分店,又冇乜客。擔心佢執咗我就冇得食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢分店少之餘,仲好山卡,我覺得佢無漢堡王同麥當當咁受歡迎囉
      執咗嘅話,你又要A一A啦

      刪除
  4. 炸得很靚,是A++++++++++級,我睇見都流口水!

    回覆刪除
    回覆
    1. A貨係生炸,正貨係翻炸,所以A貨會好多肉汁㗎

      刪除
  5. 正到哩。。。直情可以開炸雞店!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己炸係新鮮生炸,肉汁好豐富㗎

      刪除
  6. 自己控制火路,無咁油膩^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而且係生炸唔係翻炸,會多肉汁又唔會鞋熠熠

      刪除
  7. 想問下, 剩番D油可以點用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實視乎油嘅被用程度而定,最簡單係用鼻聞,如果已經發出油臭味,即係啲油已經用盡咗,唔要得,要倒
      但係如果無,就可以隔去渣滓,用嚟當平時煮餸嘅油
      不過如果炸嘢,最好係用炸嘢用嘅油,雖然貴少少,但係比較受到高溫,而且用返機會高好多

      刪除
  8. 回覆
    1. 自己生炸,會多啲肉汁,又唔會鞋熠熠呢

      刪除
  9. 我睇到兩碟沙律,即刻笑左﹗真係好鬼A貨﹗睇到我流晒口水呀D雞﹗
    另,完全無諗過薯條原來要咁炸﹗唔怪得我的(焗)薯條咁失敗....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,第一次主要係炸熟佢,第二次係要迫走啲水份,令佢脆,所以第二次嘅火要大啲
      其實你有薯仔要清可以試下炸薯條喎,唔多油煙㗎,而且貨真價實,好食好多囉

      刪除
    2. 我最想炸沙丁魚其實....但炸完D油可以點呢?我屋企仲有好多老油等住處理,舊油一年回收兩次,今年已錯過左... (哭)

      刪除
    3. 如果短期內會再炸魚,就可以過濾之後keep入雪櫃再用,如果唔係,炸魚啲油我會倒㗎,因為個味好腥,同其他食物唔夾,不過我都試過炸沙丁魚,其實半煎炸已經得,唔駛用咁多油㗎

      刪除
  10. 回覆
    1. 我覺得係㗎,生炸一定係最好食

      刪除
  11. Li J,你呢個A貨應該仲正過正貨喎,
    一睇就覺得好吸引,炸好立即食!正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 炸好立即食,會又脆又多肉汁㗎

      刪除