我的網誌清單

2016年11月4日星期五

我要我們在一起

數數手指,三色貓已經嚟咗我哋屋企半年啦。
我同王子都發現,佢真係好嗲,好痴我哋,尤其係我,去到邊佢都會跟住。
佢似乎,好鍾意有人陪住佢,好怕被我哋留下佢一個。


可能天氣凍咗,佢最近好少出街,就算出去,最多都係一兩個鐘頭,有時,甚至完全唔肯出街。
除非佢熟睡咗,否則,一定要在我身邊,我去廁所,佢跟住,我落地牢,一樣照跟,我出花園曬衫,又跟,完全係二仔底。
我真係唔知,其他貓會唔會係咁。王子就話,佢未遇過咁黏人嘅貓,不知是否同佢被遺棄過有關,定係佢年紀仲係細,未夠獨立。
這天,佢午睡後,發現我响廚房,馬上追出來,好可憐咁嗚嗚叫,投訴我唔响身邊,要我錫佢呵佢摸佢,跟住就勁開心,發出巨大嘅咕咕聲,然後就坐响我身邊,安靜地躺下,慢慢地,又開始瞓覺。
唔知幾時,佢先可以多番啲自信,獨立啲呢。。。

20 則留言:

  1. 好溫馨,討厭拋棄動物ge人

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽講之前拋棄佢嘅人,都好狠心吓

      刪除
  2. 好呀!大家相親相愛呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗佢唔鍾意我哋,就會自己執包袱走人

      刪除
  3. 要研究一吓咪星人心理學先得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇咗啲話,貓好好記性,被遺棄過係一世都記得,以後會特別黐身,亦有人話,二仔底係因為佢好鍾意個主人,想成日响佢身邊

      刪除
  4. 貓仔的確較嗲,可能忚還小吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔知呀,希望佢大啲會好啲

      刪除
  5. 回覆
    1. 有時都有啲煩㗎,唔可以順利咁做自己嘢

      刪除
  6. 咁緊係啦,你對佢咁如珠如寶,佢已當正你係佢媽咪喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢確實係好乖,都抵錫,只係真係會突然好黐身,有時都有啲煩㗎,唔可以順利咁做自己嘢

      刪除
  7. 回覆
    1. 似呀,似啲兩三歲嘅,鍾意跟出跟入

      刪除
  8. cat的性格多數高竇, 但我以前在街邊收養過一隻小貓也是好跟人, 你去哪,她跟哪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,我印象中貓都係比較獨立,佢確實有啲唔同

      刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,佢要你成日愛佢關心佢,唔夠會好失落㗎

      刪除
  10. 奇怪...家貓好少咁嘅😑😑

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,我印象中貓都係比較獨立,佢確實有啲唔同

      刪除