我的網誌清單

2016年11月28日星期一

藜麥香菇滑雞煲仔飯

以前煮飯,久不久都會加入糙米,但係仲係覺得準備工夫多,有啲煩,又唔係咁好食。
依家呢,就鍾意用其他有益嘅穀物代替,好似呢個藜麥飯,我真心覺得唔錯,方便又少功夫,無怪味又唔硬。
藜麥呢種super food其實已經响洋人世界大熱咗好一段日子,最初價格高昂,依家已經平民化咗好多。
天氣凍,我今日用嚟整藜麥香菇滑雞煲仔飯。
將幾湯匙藜麥沖沖水,加入浸香菇水,少少清水,中小火,加蓋煮大約8-10分鐘。


佢會變咗半透明。
跟住加入米(米要先浸一小時以上)同適量水,用中大火煮到開始收水。


將已經醃好嘅香菇雞放入,加蓋轉中火煮三分鐘,再轉中小火煮多十至十二分鐘,視乎雞件有幾大。
唔開蓋,焗五至十分鐘就可以啦。
今日係用奧地利粟米雞整,雞肉特別彈牙好食,而且雞皮係帶微黃同彈牙嘅。
除咗香菇,我仲放咗雲耳同蟲草花,增加營養價值。


加入甜豉油就搞掂,加多個北方嘅辣白菜,開飯喇。


20 則留言:

  1. 我多多白米加少少糙米煮,冇怪味又唔硬架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 搭咀, 我用比例 1:3, 都唔硬呀

      刪除
    2. 糙米喎??佢嘅cooking time係白米嘅兩倍以上,而且用水量要高好多,如果一齊煮,應該唔得個喎??

      刪除
  2. 我都忍受不到糙米的怪味。 這個藜麥的準備功夫對我來講都係多呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有啲怪味,尤其係配白飯,冇乜味,更加明顯
      呢個準備功夫我接受到,多少少時間,糙米就唔得,真係太耐先熟啦

      刪除
  3. 見你咁整…就想起酒樓朝早的北菰臘腸蒸雞飯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,早茶我都鍾意叫蒸飯食,呢個同豉汁排骨我都鍾意

      刪除
  4. 我都食糙米和藜麥煮飯,我的電飯煲有煲糙米飯程式,不用浸米,41分鐘完成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前通常係用壓力煲,但係我哋每餐食嘅份量好少,所以覺得好廢功夫同浪費能源囉

      刪除
  5. 香港現在有半糙米賣,唔駛特別處理,好方便。一定無糙米咁有益,但糙米太麻煩,根本唔想煮啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,我都知有呢個產品,好似係將部分嘅表皮磨走所以煮嘅時間會短啲,確實係無咁有益,但係個味道會易啲接受同方便囉,不過我哋冇呢個產品,只有未加工嘅糙米,所以如果餐餐煮,真係好廢功夫同浪費能源囉

      刪除
  6. 我立刻諗到啲香港臘腸添 , yummy

    回覆刪除
  7. 好原汁原味.....:P
    藜麥我多用來煲麥皮

    回覆刪除
  8. 食煲仔飯我一定要準備一碟辣椒豉油!

    回覆刪除