我的網誌清單

2016年11月17日星期四

三文魚

早上一醒來,便想著:好想食魚呀。
幸好,家中有儲備三文魚,立刻解凍,準備晚餐用。


食魚實在係我哋一個好大嘅煩惱,呢度魚嘅種類好少,而且大多都唔好食又唔新鮮。
我經常會諗,如果生活在法國,意大利,西班牙,海鮮多好多嘅國家,咁就美好啦。每次去呢啲國家旅遊,總係好羨慕佢哋賣海鮮嘅部門,覺得好正,好新鮮,好抵買。
咁發夢歸發夢,離地完係需要重返地面嘅。
是日係食set dinner,一人一份,大大塊挪威三文魚魚排,好肥美又夠厚肉,配合雜菜味噌湯,麥穀糠飯,食得都好滿足。

24 則留言:

  1. 呢個set dinner簡單得來又健康,我又要食一件三文魚

    回覆刪除
  2. 我這邊雖然是海洋國家,但魚類也不是太多好吃,來去都那三、五樣,而且若住偏遠少人的地區,要吃的魚都可能是急凍多…
    我有時也像你這樣的幻想呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見你哋起碼都多啲貝殼類嘅海鮮,仲好似有象拔蚌出產喎

      刪除
  3. 好在我無想食魚嘅煩惱 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好有部時光機,同你交換超市嚟行下

      刪除
  4. 我以前都唔care 食咩魚,只是老DAD來左才會去買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前食嘅魚品質太好,依家落差好大,所以都係習慣唔到

      刪除
  5. 雖然我住嗰度係魚船集中地, 但我通常都係食冰魚柳, 因為唔係好識處理魚類

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常香港買魚都幫你處理好,返屋企洗乾淨整理吓就可以啦

      刪除
  6. 回覆
    1. 呢個真係估佢唔到,佢對人類食物無乜興趣㗎

      刪除
  7. 海產(魚除外)我都好掛住。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你最鍾意食咩海產?

      刪除
    2. 貝類呀,墨魚呀,蝦蟹呀。。。不分高低。

      刪除
  8. 塊魚煎得好靚﹗你用乜油煎的呢?
    麥穀糠我幾個月前買左一包,一直唔知點用。等我試下撈飯先﹗ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上次整炸嘢之後剩咗啲frying oil,今次煎魚都係用佢哋
      呢個食法方便呀,我唔想成日另外煮糙米,覺得好嘥功夫

      刪除
  9. 唔知點解三文魚我麻麻地鍾意食!都係鍾意食吞拿魚多啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果刺身我兩樣都鍾意食,但係熟呢,我就唔鍾意吞拿魚啦,好鞋烚烚

      刪除