我的網誌清單

2016年11月10日星期四

雜錦炒蕎麥烏冬

之前整蕎麥烏冬,留咗一份大嘅响雪櫃。
王子一早出咗聲,要食炒烏冬。


今次用咗好多配料,有椰菜,青椒,紅椒,木耳,仲有火腿絲,炒咗一大窩,味道有啲似上海粗炒咁。
因為有人一早提咗我,佢要食好多,仲要呢個食物做午餐盒,炒到我手軟呢。
一邊食,王子一邊滔滔不絕,說著美國嘅大選結果。
王子一邊食,一邊笑,大選結果,當然都係令本地嘅傳媒同政客嘩然啦,其中一則新聞話,當宣布結果後,由於突然有大批美國人即刻查詢移民加拿大嘅方法,搞到申請移民去加拿大嘅網頁,出現癱瘓。
另一邊廂,本地政客都有反應,以往咪恭喜恭喜囉,今次就唔一樣啦,人人都表示好驚訝,有啲仲好直接表示,諗起將來要大家坐埋一齊傾嘢,即刻覺得好頭痕,唔知點同佢合作。
我突然間諗起:God Bless America。
王子即刻更正我:係God Help America呀。
且看,阿森一族嘅預言會否繼續兌現。。。

18 則留言:

  1. 袁生平時唔食烏冬架,反而我就好愛食烏冬,見到碟炒烏冬令我流晒口水,好想食埋一份添

    回覆刪除
  2. 可能黎緊好多國家選舉後都會向右轉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好好奇,佢係咪真係傳媒講到咁差

      刪除
  3. 炒烏冬很好味。
    俾時間睇定啲先,未必係壞事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知佢係咪公關做得差,定係同媒體關係差,真係一面倒咁負評佢
      我好好奇,佢係咪真係傳媒講到咁差

      刪除
  4. 美國以後的發展就很精彩喇,跟英國一樣吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好好奇,佢係咪真係傳媒講到咁差

      刪除
  5. 肯定會有些影響,但就一定冇香港咁差?

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港不是很差,的政棍噪音擾人而已!
      但覺世界已經開始走向求變、不安情緒!

      刪除
    2. 就咁睇新聞,就覺得香港好亂,依家成日暴動同有人搞事,法律好似冇乜阻嚇作用咁,但係阿爺始終响後面,阿爺一出手,大家早啲抖。美國唔一樣啦,泱泱大國,佢有乜事,牽連甚廣。

      刪除
  6. 我度嘅總統選舉嘅結果唔知會唔會咁出乎意料。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果個個候選人都有返咁上下質素,出乎意料都ok,但係佢哋今次好似唔係咁

      刪除
  7. 回覆
    1. 希望啦,其實佢唔好,大家都唔好

      刪除
  8. 烏冬好似好短
    移民加國,都好喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,啲烏冬長㗎,因為自己整,個長度係可以自己控制㗎
      加國話如果有人偷渡,蓮子羹對付喎

      刪除