我的網誌清單

2016年11月19日星期六

紅油抄手

某天,突然好想食雲吞。
去亞超買雲吞皮,都幾山長水遠,仲要外面凍冰冰,咁我自己用制面機整吧。
上一次其實已經試過,用制面機整雲吞皮,但係效果好厚。
今次再用人手自己壓薄啲,睇下效果點樣,我都係覺得厚咗啲。
下次等我試下其他方法同配方先得。


整咗兩斤雲吞皮,壓倒手都軟埋。。。。
還好,雲吞皮雖然看上去有點厚,但係食落又好爽口,王子覺得個出品好值得呢個功夫。
佢見到呢兩大碟紅油抄手,極之開心,即刻問,係唔係兩碟都係佢嘅。
你。。。食得晒咩???
有人食完後,即刻問幾時再有雲吞食。
答案係:聽日。
有人,即刻歡呼。


28 則留言:

  1. 很開心,咁愛中餐,中菜~
    我只會整中午午餐自己食 :-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你夜晚係食德國餐?凍食果種?

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢食剩10隻左右,話留比佢做lunch嘅前菜喎

      刪除
  3. 回覆
    1. 多㗎,有部份留比佢做lunch嘅前菜

      刪除
  4. 好正啊, 我都想要碟啊!😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以啊,兩斤皮可以整到五碟㗎

      刪除
  5. 王子好食得辣喎…
    似乎唔多夠紅油?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢食得辣㗎,但係其實呢個唔係好辣,得個樣咋
      其實紅油夠㗎,碟底有成吋,不過雲吞好多,所以唔覺

      刪除
  6. 一位識整,兩位識食又惜食!

    回覆刪除
  7. 王子會幫手煮餸嗎?佢大力啲。效果可能好啲。不過整完可能要食多啲補充體力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢其實鍾意幫手,但係做到嘅又唔多,我都有諗過叫佢幫手壓,不過就要夜好多先有得食啦

      刪除
  8. 回覆
    1. 佢話屋企有餐廳feel

      刪除
    2. 仲係一間高水準的多個菜餐廳。

      刪除
    3. 哈哈,多謝讚賞,所以佢唔肯出街食飯

      刪除
  9. 王子都幾接受中式食物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢鍾意㗎,其實本地人都鍾意㗎

      刪除
  10. 回覆
    1. 唔係呀,相反啊,佢壓出來係比洋人用來做意大利菜,所以比較厚,我要用麵粉棍再自己壓薄,但係都係厚咗啲呢

      刪除
  11. 咁下次要整定多啲,放湯同抄手都好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次整多咗皮,可以食幾餐啦

      刪除
  12. 回覆
    1. 你下次去亞超,,買餛飩皮整吓啦

      刪除
  13. 妳真係好有心機用麵粉棍自己壓

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法啦,太厚啦,不過都唔係好滿意呢

      刪除