我的網誌清單

2016年11月5日星期六

酸菜魚米線

早上去超市,見到有包鰈魚柳減價,反正未決定食乜嘢做晚餐,就佢啦。


今晚我哋食酸菜魚米線。
先將魚切片,用鹽,魚露,白胡椒粉,少少糖,醃醃。
花椒用少少油,中火煎一陣,等花椒味導入油之後,將花椒盛起,唔要。


跟住加入薑片煎一煎,再加入蒜頭同辣椒乾,炒到有香味,加入酸菜,用中大火找出酸香味出嚟。
本來我想買用kale整成嘅酸菜,不過買唔到,咁用呢隻白椰菜整成嘅酸菜啦。
如果你無,用中式鹹酸菜,泰國咸酸菜,都可以。


我嘅辣椒乾唔夠辣,但係我想食辣,所以我另外加咗啲辣椒碎。


跟住加入雞湯/魚湯,煮5-8分鐘。


加入魚片,已煮熟嘅米線,煮到滾起,試味,睇下需唔需要再加鹽,就可以啦。


灑上少少蔥花,就係我哋嘅簡易川式晚餐啦。


14 則留言:

  1. 蝶魚...唔識喎,喺咪似撻沙魚,
    我見妳有落花椒,有麻辣感味,超市有蔥賣嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,類似,不過魚味無撻沙咁重
      我鍾意麻,但係我呢隻花椒品質麻麻,唔夠麻呢
      本地人鍾意食蔥㗎,基本上成日都有得賣

      刪除
  2. 回覆
    1. 酸菜魚通常唔會太辣,我呢隻辣椒得個樣,一啲都唔辣嘅

      刪除
  3. 川菜你都識?好叻喎!
    我就麻麻,怕太辣頂唔順!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鍾意食川菜㗎
      我鍾意麻辣,不過有時川菜好多油,呢個我反而難接受啲

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢啲啱我口味,少少酸加啲辣
      而且酸菜有好豐富嘅維他命,呢排好易感冒,食呢個可以防感冒㗎

      刪除
  5. 回覆
    1. 而且都快手,十幾分鐘已經煮完啦

      刪除
  6. 好似返左香港咁﹗冷天食呢個最暖 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子都叫我呢排煮多啲呢種酸菜湯麵/湯米
      酸菜有好豐富嘅維他命,呢排好易感冒,食呢個可以防感冒㗎

      刪除