我的網誌清單

2016年11月16日星期三

年曆

很快,又要踏入新一年啦。
年曆都紛紛上市,有免費嘅,亦有要錢買嘅。
以往每一年,我都會買一套貓年曆俾王子,佢愛貓,但家中無養,冇得摸有得睇都好過冇。
這一年,三色貓來了我家,本來打算唔買啦,點知,世事就係咁奇妙。


打開廣告,發現貓糧大減價,呢隻貓糧我家小鬼最愛吃,即時打算去買。
點知下面仲有行細字,買一包貓糧,有年曆送。
咁。。。荀。。。。???係咪架???
攞起包貓糧,立刻去搵售貨員,討債咁問佢攞年曆。
點知佢勁唔好意思咁講,啲年曆冇嚟到。。。
吓???!!!咁都得???!!!
咁,都無得怪佢嘅,咪當係有緣無份囉。
繼續周圍行,點知兩分鐘後,緣份又再次來臨,售貨員周圍搵我,原來年曆又突然間到咗,咁熱心嘅客戶服務,响呢度,真係激罕有。
除咗年曆,裡面仲有兩場明信片,另外仲有一張今年同明年嘅年曆明信片訂購表格。
原來,呢個年曆原價差唔多要十歐㗎,不過都唔出奇,我哋好多年歷索價都要二三十歐。


王子收到,拆開見到一張張可愛貓貓相,超開心呢。

26 則留言:

  1. 由無變有特別喜出望外XXD

    回覆刪除
  2. 激罕有:笑咗。但你又講得啱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時唔黑面,肯服務你都偷笑啦

      刪除
  3. 我這邊的免費年曆已一年比一年少,甚至有些派開的都再沒有了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋反而越来越多,遲啲其實啲超市,銀行,各大機構會開始送啦

      刪除
  4. 回覆
    1. 我覺得英國啲客服比我哋好好多,高幾皮呀

      刪除
  5. 呢個職員真係好有心!我都係年年買同嘅貓曆,有d通常係from貓義工, 同埋有個畫貓嘅漫畫家, 最後仲有用開嗰隻貓沙年年都會送..hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁多你用唔用得晒㗎?定係用嚟儲呢??

      刪除
  6. 回覆
    1. 唔係講笑,我其實已經習慣咗黑面,以唔服務顧客為宗旨嘅客服啦

      刪除
  7. 係你同王子愛貓咪的好報(^_-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知三色貓見到啲貓相會點呢。。。。

      刪除
  8. 咁熱心的客戶服務,真係好罕有﹗﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最怕就係使咗一大筆錢,然後仲要睇佢面色,呢啲情況我已經試過好多次,明明佢份糧我有份出,但係佢就當我好似佢仇人咁,黑口黑面。。。

      刪除
    2. 我o係巴登巴登區住時都試唔少, Pfalz 呢邊就幾乎個個售貨員都勁友善,又好 helpful,無論我有無幫襯。

      刪除
    3. 我感覺上,南方啲服務態度平均係差啲㗎,或者可以話,好參差,我有幾次北上,覺得友善好多

      刪除